Terug naar overzicht
Hallo Elien Denk goed na voor je er gaat kopen! Wij hebben er al een topic aan gewijd, bij een sterfgeval en annulatie van de bestelling, rond de 19 maartEr zijn nog goeie, andere bruidswinkels!
Hey elien, Ik heb ook mijn jurk besteld bij Mia-Monta, Op zat 11 juni mijn eerste pas. Ik vond hen vriendelijk toen in de eerste keer op 5 feb mijn kleedje ging gaan kiezen. Ik verlang al om mijn kleedje te passen. want het is al,weer een eindje geleden. Tot nu toe heb ik geen nare ervaringen gehad bij Mia-Monta. grtjs katrien
Het gaat er allemaal vlot als alles goed verloopt. Lees de vroegere topics!Vele mensen zijn tevree van het kleedje maar totaal niet van de service! La Sposa Roeselare, Moderna Schepdaal, Couture Ann Aalst, zijn goeie zaken!
Hey Jeff, Ik vind het erg voor jou dat jij daar een nare ervaring had. Maar ik heb nog is rondgevraagd en inderdaad als alles normaal verloopt (wat in 99% van de gevallen zo is) is iedereen heel tevreden. De prijs is merkelijk lager dan in andere bruidswinkels. Zo ken ik mensen die voor hetzelfde kleed bij Couture Ann 200 Euro meer moesten neertellen. Dus ga ik toch is langs, staat het mij niet aan kan ik nog ergens anders gaan.
Hoi Elien, Zou je mij een richtprijs kunnen geven van hun kleedjes aub? Het is voor ons bijna 2 uur rijden dus had ik een mail gestuurd voor een richtprijs. Spijtig genoeg krijg ik geen reactie. Ik heb ook een brochure van hen aangevraagd, ook zonder reactie. Groetjes Vicky
Hey, Couture Ann is inderdaad wel een stuk duurder. Ik had op internet een merk gezien waar ik in mijn gedacht wel in vond (eglantine) ben dan nr een winkel in de buurt gaan zoeken die dit verdeelde en dat was couture ann. Mijn kleed kost daar 800 euro terwijl het op de site van clair de femme 584 kost. Dan komt er nog eens de kost van retouches en onderrok bovenop. Groetjes