Terug naar overzicht
Hey Kim, Wij zijn nog naar zoiets op zoek. Kan je misschien meer info sturen naar claudia.vanagtmael@hotmail.com? Vooral over hoe het verder geregeld kan worden enzo... Ophalen is geen probleem. Jullie foto's zijn zwart-wit, kan dit ook in kleur? Groetjes, Claudia
Hey Kim Hopelijk hebben jullie er een supergezellige trip opzitten. Nogmaals proficiat en heel erg veel geluk samen... Bedankt voor de informatie :-)... Door jullie foto's ben ik ook op zoek gegaan naar een banner... wij hebben onze uitnodigingen via cartarosa.be en ook daar kon ik de banner bestellen. Voor dezelfde prijs als jou + €12 verzendkosten. Hij is ondertussen besteld als verrassing voor mijn ventje! Bedankt voor het idee...
Kan je hier ook wat info sturen fancello_stephanie@hotmail.com
hope you enjoyed your mini honeymoon!!!!
mij mag je ook wat info sturen dagmarvanhemeldonck@hotmail.com
Hoi Kim, Ik wil ook wel info ontvangen : joke_goossens@hotmail.com
Hey Kim, stuur je mij ook wat info aub, merciekes he emmy.vanree@skynet.be
Hey, Ik had ook wel graag een foto gezien. jessicavandervelpen@hotmail.com
Al prompt een booming business, want ik ben ook wel geïnteresseerd! Zou je mss ook naar mij wat info en foto's kunnen doorsturen? Of ik zal de foto's effe opzoeken bij je verslagje. driemwedding@hotmail.com Groetjes!
bedankt Kim! Ik vond de banner op de foto alvast prachtig! saelensbecca@hotmail.com
Hoi dames, Kijk ook eens op vistaprint... Daar kan je ook een banner laten maken tegen een redelijke prijs...Je hebt ook verschillende formaten. Wij hebben eentje gemaakt om de weg aan te geven naar onze feestzaal. Veel succes.
mexico is echt een aanrader!!! wij zijn nu twee weekjes thuis... het was supper! het is ook de plek van onze verloving. amuseer jullie er al vast!
hey kim, Kun je mij ook wat info doorsturen en foto's aub?kelly.goris@gmail.com Merciekes
Hallo Kim, Wij hebben interesse daarvoor maar zou je ook wat info en foto's willen mailen? sebastien.de.meyer@telenet.be Merci Groetjes Isabel