Terug naar overzicht
Heyhey, Ik ken de locatie niet maar als je met heel hoge plafonds zit, kan je misschien werken met doeken die zo in bogen naar beneden hangen? Zo heb je minder laste van de hoogte en krijg je een gezellige ruimte :-). Heb wel geen idee van de kostprijs, dus daar kan ik je niet bij helpen. Bvb.: Groetjes en nog veel succes! Evelien
Wij hadden van die papieren bollen (normaal gebruikt als licht) gekocht in Ikea, aan 2euro het stuk en die met nylondraad aan het plafond beverstigd. Dat gaf echt wel een mooi beeld ...
Oh Kendra, dat lijkt me nu echt een mooie decoratie... Goed idee hoor! xxx
Die doeken vind ik ook wel leuk en als je een rol stof koopt zal dat niet zo duur zijn.Ik ben ooit naar een feestje geweest waar ze bollen hadden gemaakt met witte plastiek bekers,dat was echt super leuk(isimo bal waar je een lint aan bevestigd en daarop de bekers lijmt,onderkant vast lijmen) Ik heb ook op een site gezien waar je zelf boompjes kan maken(stukjes stof,lint,kopspelden,isimobal,stok,bloempot en steentjes voor in de bloempot)Het hangt er natuurlijk vanaf hoe creatief je bent. Bij alterego op de boomsesteenweg/antwerpsesteenweg kan je ook veel inspiratie opdoen en alles is te huur.Heel leuk als je rond een thema werkt.
Ik weet dat ze in het fabriekspand van olielampjes hebben die naar beneden hangen (met kabeltjes vanuit het plafond) Als al die olielampjes branden geeft dit een heel mooi en warm effect boven de tafels. Volgens mij moet je wel extra betalen als je wil dat die kaarjes branden
Werken zij niet samen met picobello voor de aankleding? Ik denk dat zij sowieso ook wel heel wat tips hebben zu!!!
Alvast bedankt voor de tips. Dinsdag gaan we nog eens naar het fabriekspand zelf. De tip van de papieren bollen neem ik zeker mee. De doeken lijkt me ook leuk, maar misschien niet voor een industriële zaal. Superhard bedankt!!!
Hallo, dat van die papieren bollen vind ik ook een leuk idee. En je kunt er van die led lichtjes in stoppen voor extra sfeer. Je vindt ze bij www.styleyourwedding.be of bij www.tuinwinkel.be. Veel succes! Juliekuh