Terug naar overzicht
Hey Flippa, amai schitterend hoor, ...101 redenen. Zou dit ook graag doen maar geraak daar niet meer aan hoor pffAnders kan je hier en daar een foto zetten, soms een gedichtje, soms een mooie romantische afbeelding, ....
Hey !! Ik heb op Valentijn zo'n boekje al gegeven voor mijn verloofde. Het is idd moeilijk om zoveel pagina's te vullen.Ik ben na de standaard boekenhandel geweest en heb daar een klein boekje gekocht dat I love you noemde. Al de quotes die erin stonden heb ik gebruikt en alle tekeningen die erin stonden heb ik eruit geknipt en in mijn boekje geplakt.Ook heb ik alles van het verleden bijgehouden ( zoals cinema tickets, of andere dingen ) die heb ik er ook ingeplakt :).Ook heb ik gebruik gemaakt van foto's en glitter pennen... Het is moeilijk maar het resultaat is prachtig ;)Good luck! Ps stuur me uw proef make up maar ;) selena.portoghese@gmail.com
eventueel gebruik maken van de afbeeldingen van 'liefde is'?daar heb je ook enorm voor keuze in en het tekstje kan eruit laten? je kan ook steeds de korte tekstjes van 'loesje' gebruiken? er zitten er ook veel rond liefde in.hopelijk krijg je het vol! groetjes
Bedankt voor de tips meisjes! Ik ga deze namiddag proberen aan de slag te gaan daarmee! Mercikes xxx
Of hier en daar een 'neutrale' maar wel mooie foto gebruiken. Bijvoorbeeld: ik hou van je omdat ik mijn koude voeten 's avonds bij jou in bed mag komen warmen. En daar dan een internetfoto van een winterlandschap of een warmwaterkruik in hartjes-vorm ofzo. Als afwisseling tussen persoonlijke foto's... Ik zal binnenkort ook eens beginnen met de typische dingen over ons neer te pennen. :-) nu maar hopen dat ik aan 101 geraak. Groetjes en veel succes!
Hey Filipa, ik heb toen op het internet allemaal illustraties gezocht van Leendert-Jan Vis. Het was wel wat zoekwerk maar het gaf uiteindelijk een prachtig resultaat. En ik vond verrassend veel passende afbeeldingen! Groetjes!
Misschien kan je op bepaalde pagina's één grote foto zetten en dan drie of vier redenen errond? Zo ga ik het ook doen omdat ik niet voor alle redenen een geschikte foto vind. Of afbeeldingen van Liefde is.
Mss nog wat nieuwe foto's trekken?Maar dan natuurlijk alleen van jou of samen met een 'figurant' :-)
http://liefde.milia.be/leuke site voor gedichtjes en korte versjes. btw heb ondertussen ook m'n 101 redenen. Nu nog alles neerschrijven in het boek.
heiheiik heb ook zo een boek gemaakt en er is een heel simpele en leuke oplossing voor. http://www.lovebookonline.com kan je zo een soort van cartoontjes inzetten die uitbeelden wat erboven staat. heel erg snelle service, ik heb wel voor de express delivery gekozen, ziet er heel mooi uit is met harde kaft en zo,ja kan de voorbeelden van de site nemen, die aanpassen of ze volledig zelf maken.en is helemaal niet zo duur ;)