Terug naar overzicht
ik zou dit zeker en vast zelf lezen.. het is toch JIJ (en je partner) dat jullie ouders bedanken .. en niet iemand anders.groetjesMieke13/05/06 - nog 7 daagjes ...
Dag Ilse,Wij hadden ook een tekst om onze ouders te bedanken. We hebben deze zelf voor gelezen. (Ik heb gelezen mijn man stond bij me) daarna hebben we nog een gechenk overhandigd aan onze ouders.Davine
Hoi,Jullie moeten dit lezen! Het zou effect zou helemaal anders zijn als iemand anders het voorleest! Dan klopt het precies niet helemaal! Ikzelf ga dit ook doen en ik weet dat het zeer moeilijk voor mij zal worden aangezien mijn papa weduwnaar is maar toch wil ik het zelf doen! Al haper ik 10 keer maar ik zal die tekst lezen!Debra11/08/06
Hallo Ilse,Wij zijn afgelopen zaterdag getrouwd en hadden ook een bedanktekst voor alleen de mama's vanwege echtscheidingen. Ik heb de tekst zelf voorgelezen en mijn man (nog even raar om niet meer vriend te moeten zeggen) stond naast me. Ik wilde kost wat kost de tekst zelf lezen omdat het op die manier veel meer zegt dan als iemand anders de tekst leest. Ik heb ook wat gehaperd door de emoties maar achteraf op het feest heb ik toch veel felicitaties gekregen omdat ik het zelf heb gelezen. Misschien wel een aanrader, maak de aanspreking niet te persoonlijk (bv. liefste mama en mammie) want dan begin je dadelijk te snotteren, deze heb ik wel gedrukt in het misboekje maar bewust niet voorgelezen.Veel succes ermee!GroetjesNancy
hallo,volgend jaar gaan wij trouwen. graag zou ik een bedankingstekst voor onze ouders voorlezen, maar ik vind ni echt iets mooi. heeft er iemand een mooi gedicht of tekst?? als je wilt, mag je het altijd doorsturen naar: evelienvantornhout@hotmail.comhartelijk dank!!!