Terug naar overzicht
50 zal minimum zijn vrees ik... en zoveel kosten ze toch niet per stuk ? Ik heb die daar vroeger ook nog gekocht. anders eens in de bioscoop aan het snoepkraam vragen of je er 20 mag kopen ? Ik heb een winkel in Brugge en ik heb er hier liggen voor snoep, je mag er gerust 20 overkopen maar denk dat je aan benzine en parkeerkosten om hier te geraken meer kwijt bent dan die zakken kosten.
Hoi Jessica, Probeer eens bij colruyt. Ik weet dat ze daar (ofwel bij snoep ofwel bij de keukenspullen, waar ze ook rietjes en andere dingen voor feestjes) verpakkingen hebben van puntzakjes, merk is Fun Favors denk ik. Als je het niet vindt, aarzel niet om het te vragen aan een medewerker, ze weten alles liggen en zijn super vriendelijk! Ik weet niet of ze ze in elke colruyt winkel hebben, maar hier bij ons wel in ieder geval! Veel succes!Filipa
Hey Jessica, Bij Makro hebben ze er in verschillende vormen en maten. Ik denk dat per 50 of 100 wel minimum is, maar ze kosten echt niet veel. Ik heb er een tijdje geleden gekocht en heb er voor 100 stuks net geen 5eur betaald (het waren wel de kleintjes, maar de grote waren zeker niet heel veel duurder)! Groetjes, Sara
Denk dat je nog het beste (en goedkoopste) af gaat zijn bij Ava. Ik heb daar ook 100 zakje gekocht terwijl ik er maar 30 nodig had maar ik was nog geen 5 euro kwijt. Vond dat heel goed meevallen ...
Jessica, als je er nog teveel over hebt van bij AVA, wil ik ze wel van jou overkopen hoor! Maar als het is zoals Kendra zegt, 5€ voor 100, dan is dat niet de moeite natuurlijk, ben meer aan benzine kwijt dan :-)
Eens bij Pipoos kijken, ik denk dat ze dat daar wel in kleinere aantallen verkopen. Groetjes
Ik heb kartonnen ballotijntjes gekocht, pers tuk en vindt het ook wat origineler.
dat kost toch maar 2 of 3 euro in de ava ???als je vergelijkt met wat je uitgeeft in het totaal, zal dat er wellicht wel nog van afkunnen lijkt mij
Ben ze maar gaan halen in de ava.Voor 25 puntzakken en een rood lint om ze te sluiten kostte het 2,83 euro.Dus bedankt voor alle tips. Groetjes