Terug naar overzicht
Mijn toekomstige vond dat een beetje raar maar ik wilde het erop! :) Zeker als ik de tips zag ivm met het rekeningnummer! :) Nu hopen op leuke stortingen
Hoi Liselotte, Lol meen je dat? Bellen ze echt om jullie rekeningnummer te vragen? Bij ons hebben ze dat nog niet gedaan hoor! Maar ja, bij ons hebber er ook nog maar heel weinig mensen bevestigd... ze hebben nog tijd tot 1 juli dus zullen ze nog bellen zeker...
Ja Filipa, echt, ik meen het :) Niet iedereen, maar toch :). Daarbij zijn er verschillende die niet aanwezig zullen zijn en toch iets willen geven... Ik vond dat heel raar om het er bij te zetten... maar blijkbaar vinden de mensen dat meer dan normaal :)
Joehoeeeeeeeeeeeew, net een bevestiging van mijn idee! Direct topic opgeslagen als bewijsmateriaal
WIj hebben dat ook zo gedaan :)
Wij hebben het ook zo gedaan en het is best leuk om nu al "cadeautjes" binnen te krijgen :-)
Ik heb ook al een paar mailtjes gehad met de vraag voor een rekeningnummer :)Zelfs van mensen die niet kunnen komen! Dat had ik helemaal niet verwacht.
Aah voor ons is het te laat, maar ik heb die vraag helemaal nog niet gehad :).Maar zo zie je dus dat alles verandert!
wij hebben ook een envelopje en onze rekeningnummer op de uitnodiging geplaatst
Ik was ook van plan om een envelopje en ons rekeningnummer op de uitnodiging te plaatsen. Hierbij wordt mijn idee bevestigd. Leuk :o) Ik denk dat de mensen dit meer en meer normaal beginnen te vinden hoor. Ik heb dat ook al veel op geboortekaartjes zien staan. Inderdaad Selena, alles verandert :o)
als ik naar een trouw ga stort ik ook liever hoor. Dan kan ik die centjes alvast niet kwijt doen :)
Wij hebben er voor gekozen om enkel ons rekeningnummer te zetten en hebben vernomen dat er inderdaad veel gaan storten, is allemaal geld waarvoor we de dag zelf niet moeten zorgen. Ons tekstje is...wilt U ons met iets verrassen...laat het dan op onze rekening passen...reknr...
hier doen we ook beide. ik stort zelf ook liever dan een envelopje af te geven maar blijkbaar zou het voor oudere mensen beter zijn dat er ook envelopje afgegeven kan worden