Nu Online
Momenteel zijn er 665 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Tip voor cadeautip op uitnodiging

1-6-2011 14:55:20
Dag ladies!

Een kleine tip:
Wij hebben op onze uitnodiging enkel "cadeautip: envelop" MAAR ik heb al verschillende telefoontjes gekregen van mensen die liever storten en dus onze rekeningnummer vroegen...

Als ik zou herbeginnen (en dat ga ik écht niet doen), dan zou ik rekeningnummer en envelop schrijven :)

succes

Liselotte
25-6-2011
Meld misbruik

Reacties: 13 | Gelezen: 1269

Sara
10-9-2011
 Meld misbruik1-6-2011 15:05:39

Mijn toekomstige vond dat een beetje raar maar ik wilde het erop! :) Zeker als ik de tips zag ivm met het rekeningnummer! :) Nu hopen op leuke stortingen

Filipa
23-7-2011
 Meld misbruik1-6-2011 15:06:29

Hoi Liselotte,

Lol meen je dat? Bellen ze echt om jullie rekeningnummer te vragen? Bij ons hebben ze dat nog niet gedaan hoor! Maar ja, bij ons hebber er ook nog maar heel weinig mensen bevestigd... ze hebben nog tijd tot 1 juli dus zullen ze nog bellen zeker...

Liselotte
25-6-2011
 Meld misbruik1-6-2011 15:14:31

Ja Filipa, echt, ik meen het :)

Niet iedereen, maar toch :).
Daarbij zijn er verschillende die niet aanwezig zullen zijn en toch iets willen geven...

Ik vond dat heel raar om het er bij te zetten... maar blijkbaar vinden de mensen dat meer dan normaal :)

Emily
26-5-2012
 Meld misbruik1-6-2011 15:18:51

Joehoeeeeeeeeeeeew, net een bevestiging van mijn idee! Direct topic opgeslagen als bewijsmateriaal

Kendra
21-5-2011
 Meld misbruik1-6-2011 15:21:57

WIj hebben dat ook zo gedaan :)

stephanie
2-7-2011
 Meld misbruik1-6-2011 15:26:55

Wij hebben het ook zo gedaan en het is best leuk om nu al "cadeautjes" binnen te krijgen :-)

Evelien
9-7-2011
 Meld misbruik1-6-2011 15:31:27

Ik heb ook al een paar mailtjes gehad met de vraag voor een rekeningnummer :)
Zelfs van mensen die niet kunnen komen! Dat had ik helemaal niet verwacht.

Selena
18-6-2011
 Meld misbruik1-6-2011 16:01:56

Aah voor ons is het te laat, maar ik heb die vraag helemaal nog niet gehad :).
Maar zo zie je dus dat alles verandert!

vicky
10-9-2011
 Meld misbruik1-6-2011 16:06:46

wij hebben ook een envelopje en onze rekeningnummer op de uitnodiging geplaatst

Caro
1-10-2011
 Meld misbruik1-6-2011 16:25:04

Ik was ook van plan om een envelopje en ons rekeningnummer op de uitnodiging te plaatsen. Hierbij wordt mijn idee bevestigd. Leuk :o) Ik denk dat de mensen dit meer en meer normaal beginnen te vinden hoor. Ik heb dat ook al veel op geboortekaartjes zien staan. Inderdaad Selena, alles verandert :o)

Sarah
3-9-2011
 Meld misbruik1-6-2011 17:41:15

als ik naar een trouw ga stort ik ook liever hoor. Dan kan ik die centjes alvast niet kwijt doen :)

jeff
27-8-2011
 Meld misbruik1-6-2011 18:52:05

Wij hebben er voor gekozen om enkel ons rekeningnummer te zetten en hebben vernomen dat er inderdaad veel gaan storten, is allemaal geld waarvoor we de dag zelf niet moeten zorgen.

Ons tekstje is...wilt U ons met iets verrassen...laat het dan op onze rekening passen...reknr...

Brenda
10-9-2011
 Meld misbruik2-6-2011 12:01:29

hier doen we ook beide.
ik stort zelf ook liever dan een envelopje af te geven maar blijkbaar zou het voor oudere mensen beter zijn dat er ook envelopje afgegeven kan worden

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info