Terug naar overzicht
Hallo Letitia,Alvast van harte proficiat met jullie grote dag!!voor ons is het nog een dik jaartje wachten, maarwij zullen zeker met jullie meeduimen voor dat goede weer! Wel origineel, foto's in een luchtballon!!Veel plezier zaterdag!!Groetjes, Cindy.
hallo!Ik wens je alvast een prachtige dag! Het is dan mijn verjaardag, ik duim ook voor jou voor mooi weer en anders laat het de pret niet bederven en geniet ervan!catherine
heel veel plezier op zaterdag en ik onthoud je tip! De organiastie begint bij ons eindelijk te lopen ( de zaal en catering liggen vast!) en nu is het op naar volgend jaar (2 juli 2005)he!Veel plezier op zaterdag en geniet ervan!,Tinne
veel plezier zaterdag en geniet er maar van!!!! wij duimen voor goed weer!!! alvast proficiat!groetjes,elsje (die nog lang moet wachten!!!! 30 juli 2005 pas!!!!)
Alvast proficiat voor deze grote dag en wij duimen mee met je voor mooi weer. Ons huwelijk nadert ook (19 mei 2004) en ook wij hopen op schoon weer, want dat kan je niet organiseren hé ;-) Groetjes, Nancy
Bedankt allemaal!!
Hey Letitia,Proficiat met jullie huwelijk aanstaande zaterdag.Ik zal een kaarsje doen branden voor goed weer.Enjoy your beautiful weddingday !!Groetjes,Cindy&RitchiePS: Wij trouwen 24 juli 2004
wow, eindelijk (denk je waarschijnlijk)..ik wens je een onvergetelijke dag toe samen met vééél zonneschijn..Katrien & Frederik(21.05.2005)