Nu Online
Momenteel zijn er 746 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Laster tegenover Videomanie

6-5-2006 20:27:00
Aan Erna,

U kunt het niet laten steeds laster over ons te publiceren.
Wij zullen niet nalaten om via gerechterlijke weg u te laten vervolgen wegens laster.
Via de webmaster kennen wij uw privé adres.
www.videomanie.be

Theo

Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 1125

Erna

Meld misbruik6-5-2006 20:40:25

Het is niet mijn bedoeling om hier een blijvende discussie te voeren, daarvoor dient dit forum in geen enkel geval, maar wel om bruidkoppels te helpen. DIT DOET U IN GEEN ENKEL GEVAL, JE VOERT ENKEL (SLUIK)reclame voor jezelf. Mag ik je er wel op wijzen, dat ik nog NOOIT kritiek over je werk gegeven heb, dat komt blijkbaar van andere koppels, maar daarin ben je een heel slechte verliezer.Tenslotte heb je de webmaster niet nodig (onnodig Theo om geleerd te doen) Telefoon, en adres vind je terug via mijn website www.jpvideo.be.Maar kijk eens misschien daar onder 'nieuws': reacties van tevreden koppels en geen eigen stoef zoals van jou en Antoon.Blijf van dit forum, en hopelijk is dit het laatste dat we van je horen! (of tot op de rechtbank ???)
PS: ik vermelde nooit mijn eigen adres, omdat ik nog altijd vindt dat dit geen reclamesite is.Daarvoor kun je op het specifieke deel terecht!
Met vriendelijke groeten aan alle toekomstige bruidkoppels, en mijn excuse voor de door Videomanie gewenste escalatie!

JP Video Produkties

I.
17-6-2006
 Meld misbruik6-5-2006 22:42:02

Is dit niet het ideale moment voor de webmaster om in te grijpen ? Dit is gewoon te belachelijk voor woorden !!!!!!!!

Isabelle*

Theo

Meld misbruik7-5-2006 2:06:25

Met wat helpt u bruidskoppels?
Met woekerprijzen.

Katrien
18-8-2006
 Meld misbruik7-5-2006 12:42:31

Alstublieft eh. Willen de kleuters eens afspreken aan de zandbak om 16u in plaats van hier ruimte in te nemen!

Lieve
1-9-2006
 Meld misbruik7-5-2006 15:16:10

Theo,

Wat u doet, is uw zaak. Wij zijn het hier alvast BEU en ik hoop dat diezelfde webmaster dit ook noteert. Stop ermee, u doet uwzelf en uw zaak meer slecht dan goed met deze belachelijke discussie.

Lieve

Tina

Meld misbruik8-5-2006 16:00:44

wat een gezever ! kunnen jullie dan geen privémails naar elkaar sturen ipv komende trouwers daarmee lastig te vallen !!

Dit is een informatief forum !!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...