Nu Online
Momenteel zijn er 484 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Schoenen

1-6-2011 16:39:32
Hello meiden!!!

Ben al op zoek geweest naar schoenen, maar 't is een ramp tot nu toe. Ik heb nogal moeilijke voeten (krijg snel blaren op hiel en tenen) en op héél hoge hakken kan ik ook geen ganse dag lopen...
Weten jullie waar ik terecht kan voor mooie maar ook comfortabele bruidsschoenen? Iemand ervaring met de schoenen van Het Bruidsparadijs in Merksem?

x
Esther

Esther
3-9-2011
Meld misbruik

Reacties: 12 | Gelezen: 714

Evelien
5-8-2011
 Meld misbruik1-6-2011 16:52:25

Hey Esther,

Ik heb hetzelfde probleem. Ik krijg zelfs blaren als ik teenslippers draag.
Mijn schoenen heb ik gekocht bij Scott's in Brussel. Dat is in de Galerij Toison d'Or.

Heel vriendelijke mensen (hun Nederlands is niet zo schitterend maar ze doen wel hun best!) en zeker niet duur. De prijzen gaan van 100 tot 200 euro ongeveer.

Er is ook veel keuze, ik heb wel 20 paar verschillende schoenen aangehad.

Nu ben ik ze volop aan het inlopen en ik heb tot hier toe nog geen blaren gehad, ze zitten als gegoten.

Groetjes,
Evelien

Sofie
12-8-2011
 Meld misbruik1-6-2011 16:54:47

Hier zelfde probleem, ben het ook helemaal niet gewoon van op hakken rond te lopen.

Dus ik voorzie gewoon een 2e paar gemakkelijke schoenen voor als ik last krijg van m'n voetjes.

Een paar heb ik gekocht in Torfs en het andere in de Brantano.

Sara
20-8-2011
 Meld misbruik1-6-2011 17:59:36

Ik heb schoenen gekocht van rainbow club, ze zijn helemaal "gevoederd" van binnen en zitten als kussentjes aan mijn voeten... positieve is ook dat ze van satijn zijn, dus ze zetten zich zo naar je voet. Mss eens een kijkje nemen op de site.

http://www.elsacolouredshoes.com/

Grtjs

Sara

Esther
3-9-2011
 Meld misbruik1-6-2011 18:37:14

Merci'kes voor de tips!

@Sofie: bij Torfs en Brantano heb ik al gekeken, maar daar zit de goede kleur sowieso niet in het assortiment :(

@Sara: heb k al meer goeds over gelezen ja, waar heb je deze gekocht?

cindy
17-9-2011
 Meld misbruik1-6-2011 18:50:40

misschien bij van loock in zandhoven?

ilse

Meld misbruik1-6-2011 18:52:21

Hallo,

Ik heb er ook van rainbow club, zalig aan de voeten.
Ik heb ze gekocht in Roeselare.

Isabelle
15-10-2011
 Meld misbruik1-6-2011 19:02:55

ik heb ook moeilijke voeten, maar bij van loock was er echt niet veel te vinden! ze begonnen me daar zilveren schoenen aan te praten (ik vroeg ivoorkleur) en te argumenteren tegen het feit dat ik liever geen open teen wilde... dat is toch mijn keuze zeker?! was er snel weg!

ruth
5-8-2011
 Meld misbruik1-6-2011 20:07:46

Oei oei oei Isabelle...dan heb je misschien de verkeerde verkoopster gehad, want ik was daar wel heel snel geholpen. Hun collectie is wel misschien 'beperkt', maar ik heb daar gevonden wat ik zocht ( en ik had op VEEEEEEEEEEEEL plaatsen gekeken:))

Jessica
13-8-2011
 Meld misbruik2-6-2011 15:16:36

hey,

de mijne komen van Tamaris. Geen hoge hakken, wel comfortabele schoenen! Vrouwelijk maar niet té.
Ik had de zwarte al eens gekocht en heb nu (een jaar later) de witte gekocht. De zwarte zijn ondertussen nog altijd even gemakkelijk als dag 1. Zeker eens gaan kijken (en psssst niet duur!!!)

succes

Veerle
4-6-2011
 Meld misbruik2-6-2011 17:53:42

ik heb ook zo een satijnen schoenen met kussentjes in....zalig gewoon!!! kan je volgens mij wel enkel in een bruidswinkel kopen of online. de kostprijs was 130 euro en nadien kan je ze in elke kleur laten kleuren voor 50 euro (als je bv nog eens in een suite moet lopen)

Tino

Meld misbruik4-6-2011 20:48:04

Ester,

momenteel hebben wij al een aantal bruidsschoenen op onze eshop staan
http://www.aura-online.be/eshop/list.php?path=20

de nieuwe collectie komt binnen in augustus ..

veel succes met je zoektocht

Ellen
AURA
www.aura-online.be

charlotte
30-7-2011
 Meld misbruik7-7-2011 0:34:50

Ik heb hetzelfde probleem met mijn voeten,
Ik heb mijn schoenen bij Linx geen zalighaald , heb ze al meegekregen en ze zitten gewoon zaaaalig. Dat zou liggen aan het italiaans kalfsleder.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...