Terug naar overzicht
voor je eigen trouw Attrattiva uit Leuven, ze komt aan huis
Valérie, Probeer GlitGlam uit Hulshout eens. Staat ook hier op het forum.
Ik ben ook van deze streek en heb een kapster aan huis die van Herenthout is, heb foto's van het proefkapsel als je ze graag eens bekijkt, zend dan je mail adresje maar, en qua prijs zit ze uitstekend goed, mijn make-up word door mijn dochter gedaan ze studeert deze richting das handig he, even eens als gezichtverzorging, handen en voeten dus dat gaat geen probleem mogen zijn. Grtjs
Hoi Chrisje,Ik heb interesse in je foto's van je proefkapsel. Mijn mail-adres: valeke_21@msn.com Mercikes. ValérieAdres en gegevens zijn ook altijd welkom.
Dankuwel Davy, Ludo en chrisje. Groetjes. Valérie
Hallo Valerie, ze zijn verzonden, ok grtjs
Beste Chrisje, Ik ben ook van die omgeving en heb ook wel interesse in de foto's en in de naam en het adres van jou kapper. Wil je mij aub ook een mailtje zenden op spoenkie6@hotmail.com Dank je wel!!! groetjes vicky
Hey Vicky, Heb je net een mailtje gestuurd, je mag je mening zekers geven ze. Grtjs Chrisje
Chrisje, het zijn prachtige fotokes.Het past echt bij u hé. Merci hé. Groetjes. Valérie
hey ik studeer haartooi. Ik weet ni of je ng iemand zoekt maar ik heb anders ook ng interesse en voor foto's als je wilt ik heb ook ng veel fotos op mijn pc staan ik wil je ze is doorsturen laat maar iets weten of stuur mail naar caseyverbeeck@hotmail.com groetjes casey
hey ik ben casey en ik studeer haartooi ik weet ni of je ng iemand zoekt maar ik heb anders ng wel interesse. als je ng kapsels wilt ik heb er ng op mene pc ik wil je ze wel is doorsturen laat maar iet wete of stuur een mailtje caseyverbeeck@hotmail.com groetjes casey