Terug naar overzicht
Bij ons is de dresscode : feestkledij with a touch of pink! Is bij iedereen, zeer goed overgekomen en iedereen, is volop op zoek naar tijn "touch".Een das, een opsteekbloem, hoed, schoenen, pochette, tasje, kleedje.....
Wij gaan waarschijnlijk voor: "Dresscode: feestkledij - voor de dames geen wit". Dit is inderdaad redelijk direct maar ik wil absoluut vermijden dat er mensen in het wit komen :-). Normaal gezien ga je niet in een wit kleed naar een huwelijk maar sommige mensen bezitten dit gevoel voor "etiquette" niet, dus we zullen ze dan maar een handje helpen ;-) Groetjes!
Ik trouw zelf niet in het wit, dus heb er geen problemen mee als ze in het wit komen. Het enige wat ik hoop dat iedereen toch een beetje opgekleed is.Geen versleten jeans met bleekgewassen t-shirt...
Wij hadden géén dresscode en als we er een hadden, zou het geweest zijn: be yourself! ;-)
Bij ons zou het ook "be yourself" zijn :)En liefst geen wit. Ik dacht dat mensen dat zelf wel zouden weten maar er zijn al 2 vrouwen die gevraagd hebben of ik het vervelend zou vinden als ze in het wit kwamen.
Bij ons moesten de mensen gewoon komen in wat ze zich goed voelden. Zelfs mijn familie was niet in kostuum maar dat hoefde ook niet voor ons :)
Ahja, en mijn schoonmoeder was in het wit, wel met een iets langere grijze gilet over maar toch ... Achja, dan is dat ook zo, iedereen had toch door dat wij het trouwkoppel waren hoor ;)
Ik denk dat iedereen sowieso wel ziet wie het trouwkoppel is . Bij ons mag iedereen komen hoe hij zelf wil! Maar een dress code lijkt me ook wel leuk! Ik zou het tof vinden en er een echte zoektocht van maken om iets super leuk uit te kiezen, maar ik vrees wel dat er ook mensen zijn die dat helemaal niet zo leuk vinden ...
Bij ons is de dresscode "feestelijk"... Ruim in te vullen maar toch duidelijk dat je je best mag doen...
hey wij vinden persoonlijk dat we niet van onze gasten kunnen verwachten en vertellen hoe ze er uit moet zien.maar om te verkomen dat ze niet met afgelopen schoenen enzo aan komen, zetten we er op netjes en gepaste kleding mvg francis
ik heb aan de suite gevraagd om fleurig te zijn, gewon omdat ik dat leuk vind :) Als vrienden het vragen zeg ik hetzelfde, maar de rest doet waar ze zin in hebben :)
ja ik heb ook al gedacht om te vermelden : kleurrijke feestelijke kledij ... ik denk dat dit nog wel in ruime zin is in te vullen en dat iedereen zichzelf hierbij wel kan blijven