Terug naar overzicht
Vrienden van familie van ons hadden allemaal foto's opgehangen in de zaal, op groot formaat.
Ik heb al gezien dat het thema "liefde is" werd gebruikt als tafelindeling, met telkens een bijpassende foto van het koppel...
Wij hebben dit ook als thema voor de tafelindeling. Van alle belangrijke momenten in ons leven een foto. Zo hebben we foto's van ons appartementje waar we gingen samenwonen, onze bouw, onze eerste reis samen, de geboorte van onze kindjes, de verloving,... Als de mensen toekomen krijgen ze een kaartje met daar één van de foto's op. Er staat bovenaan wat het is bijvoorbeeld "eerste kus" en als ze dit afroepen mag de eretafel gaan zitten. Op de tafel staat de foto dan nog eens in het groot en er staat ook een vraag bij "Wanneer was de eerste kus?" Dan hebben ze direct een gespreksonderwerp!
Je kan ook een banner laten maken. Dit heb ik ook laten doen bij cartarosa.be --> er zitten ongeveer een 18-tal foto's op. Ik vind het echt leuk, al zeg ik het zelf. Veel succes
ik vind zo een touwtje met foto's aan (bv. met wasknijpers) langs de muur ergens wel leuk, maar het moet bij je zaal passen. Als je zo een gezellige sfeer hebt kan het wel, is hiet iets heel modern of chique, dan kan het wat geknutseld over komen