Nu Online
Momenteel zijn er 635 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

origineel idee met foto's van ons samen...

1-6-2011 19:31:36
We zijn als we trouwen 8 jaar samen en hebben dus heel wat leuke en grappige foto's van ons 2 samen, die zou ik graag tonen... maar waar of hoe...

Ik dacht mss in onze zaal bij binnenkomst?
Of er iets mee doen bij de tafelafroeping?
Of ze op tafel zetten?
Of ze in onze gastenboek laten zetten op voorhand?
Of ....

Iemand leuke ideeën?

daisy
8-9-2012
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 541

Sanne
9-7-2011
 Meld misbruik1-6-2011 19:39:34

Vrienden van familie van ons hadden allemaal foto's opgehangen in de zaal, op groot formaat.

Karen
28-7-2012
 Meld misbruik1-6-2011 20:20:31

Ik heb al gezien dat het thema "liefde is" werd gebruikt als tafelindeling, met telkens een bijpassende foto van het koppel...

lieselot
23-7-2011
 Meld misbruik1-6-2011 21:08:37

Wij hebben dit ook als thema voor de tafelindeling. Van alle belangrijke momenten in ons leven een foto. Zo hebben we foto's van ons appartementje waar we gingen samenwonen, onze bouw, onze eerste reis samen, de geboorte van onze kindjes, de verloving,... Als de mensen toekomen krijgen ze een kaartje met daar één van de foto's op. Er staat bovenaan wat het is bijvoorbeeld "eerste kus" en als ze dit afroepen mag de eretafel gaan zitten. Op de tafel staat de foto dan nog eens in het groot en er staat ook een vraag bij "Wanneer was de eerste kus?" Dan hebben ze direct een gespreksonderwerp!

Elke
9-7-2011
 Meld misbruik2-6-2011 8:49:11

Je kan ook een banner laten maken. Dit heb ik ook laten doen bij cartarosa.be --> er zitten ongeveer een 18-tal foto's op. Ik vind het echt leuk, al zeg ik het zelf.

Veel succes

Sarah
3-9-2011
 Meld misbruik3-6-2011 16:58:14

ik vind zo een touwtje met foto's aan (bv. met wasknijpers) langs de muur ergens wel leuk, maar het moet bij je zaal passen. Als je zo een gezellige sfeer hebt kan het wel, is hiet iets heel modern of chique, dan kan het wat geknutseld over komen

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...