Terug naar overzicht
hallo, ik heb hier ook al over nagedacht ... enkele ideeën zijn : - namen van bloemen - belangrijke gebeurtenissen van ons sinds we samen zijn - uitstappen die we samen al hebben gedaan - vakantielanden (reizen die we samen gemaakt hebben of die we nog willen doen) maar ik denk eerder dat wij Mexico als thema gaan nemen. we zijn daar op vakantie verloofd en ik denk er aan om daar speciale gebeurtenissen van te benoemen hopelijk heb ik je een beetje kunnen helpen groetjes
Hey, wij gaan voor snoep, iedereen die binnenkomt krijgt een zakje snoep en op de tafel staan grote snoeppotten, bij binnenkomst worden dan de namen van de snoepjes afgeropen........."de zure beertjes", "de colaatjes", de zwarte dropjes" enz, succes!!
Wij hadden ook reisbestemmingen waar we samen waren geweest en iedereen kreeg dan een klein fotootje van ons op de reisbestemming.
thema is puzzelstukjes en wij kiezen voor kraslotjes per koppel ontvangen ze een lotje en moeten ze krassen,er verschijnt een gekleurd puzzelstukje per tafel hebben we een liedje met een kleur in(bv purple rain,green green gras of home enz...)ipv de klassieke afroeping van namen zal het liedje één voor één worden gedraaid(telkens lang genoeg tot de gasten van die bepaalde tafel aan tafel zijn)
hallo, ik ben ook nog steeds op zoek naar iets origineels. Maar weten jullie 25 liedjes waar een kleur in voorkomt?...