Terug naar overzicht
whaaa!!spannend :D
Dat moet een super gevoel geven :)))) Geniet ervan...
Stomme vraag misschien, maar hoe heb je het omhoog gehangen? Dat van mij heeft een tamelijk lange sleep die uit de hoes moet hangen om niet te kreuken en best zo hoog mogelijk (dat het dus niet op de grond hangt) volgens de mevrouw van de winkel. Haakje in het plafond maken dan maar??? Ik mag het afhalen op 2 juli en ik trouw op 23 juli, dus das toch even hé...
Super!! Het zonnetje zal alvast van de partij zijn zaterdag en je zal sowieso stralen! Maak er een mooie dag van en geniet van elk moment! Groetjes, Sonja
@ Lieselot: heb net vandaag in een bruidsboekje gelezen dat je een kleed met een lange sleep best ophangt en de sleep over een stoel hangt, zo zouden er ook geen kreuken in komen. Mss is dat een oplossing?
Amai Kelly, zalig seg en zeker met zo een super mooi weer op komst, daar hopen wij ook op natuurlijk, geniet ervan!!! @ Lieselot, ik trouw ook op 23 juli en heb sinds vorige week mijn kleed bij mijn ouders hangen, met een haakje in het plafond en de sleep over een stoel en enkele frisgewassen lakens erover, succes met je laatste pasbeurt!!
@ Lieselot, bij mij in de winkel hebben ze gezegd best aan de kleerkast omhooghangen uit hoes en sleep mooi over stoel draperen. ik moet zeggen dat het bij mij wel goed gelukt is. maar ze zullen in de winkel als je het afhaald wel allemaal uitleggen. komt allemaal wel goed! @ Kelly: Zalig gevoel he, nu het eindelijk zijn thuishaven bereikt heeft :)
Oké girls thanks voor alle tips! @Kelly: Het komt korter en korter, en het weer wordt beter en beter!!!! Geniet ervan!
hallo!!! hier ook al een zenuwachtig bruidje!!!!! ik ga mijn jurk morgen halen.... hoop eigenlijk dat die gewoon in de hoes kan blijven want ik vertrek morgennamiddag op hotel waar mijn aanstaande mij zal komen halen....kan moeilijk daar een haak in het plafond hangen hé