Terug naar overzicht
Dag Evy,wij hebben nog 34 dagen te gaan. Als ik eraan denk word ik ook zenuwachtig. Ik probeer er gewoon niet teveel aan te denken. Het zal wel allemaal loslopen. Alles is geregeld en ik heb er wel vertrouwen in.Katrien10 juni 2006
hey Evy,bij ons is het nog een goeie twee maanden en ik krijg regelmatig de kriebels.Wij moeten nog enkele dingen doen,maar ik heb altijd bang dat ik vanalles vergeten ben!!maar dat zal wel normaal zijn zekers!!!we kunnen er beter van genieten van die kriebels,voor je het weet is het voorbij!!!groetjessarah 15/07/06
hey, bij ons is het nog 6 dagen te gaan .... ben eigenlijk nog nooit erg zenuwachtig geweest .. nu eigenlijk ook niet echt.ik ben er zeker van dat alles vlot verloopt en dat mijn ventje JA zal zeggen (belangrijk!!) :-)Ik heb zelf alles georganiseerd, dus weet wat er moet gebeuren en dergelijke ...Het mag er nu wel van komen se ... ben voorbereidingen een beetje beu .. laat de dag er nu maar zijn; dan kunnen we erna naar Tenerife!Mieke13/05/06
Helaas, ben ook zo een stresskip. Nog 103 dagen te gaan en al veel slapeloze nachten gehad. Steeds schiet er iets door m'n hoofd dat nog niet geregeld is. Best dat het bij ons allemaal snel gaat. Eind februari gevraagd dit jaar en in augustus trouwen we al. Een jaar stress zou ik niet overleven vrees ik... Ik hoop alleen dat ik de dag zelf een beetje kan ontspannen en geniet!Groetjes van een mede stresser
Hey,wij trouwen een weekje na jullie en soms krijg ik ook datzelfde gevoel als jij. En soms heb ik zoiets van: goh, laat het maar snel voorbij zijn, want die voorbereidingen blijven maar duren... Dus tips kan ik je echt niet geven. Maar ik denk dat de meeste bruiden op voorhand zenuwachtig zijn, maar dat het wel meevalt eens de dag zelf er is...Groetjes,Lieve
HeyIdd ik heb dit ook. En langs de ene kant wil ik dat de tijd wat vlugger gaat, en langs de andere kant ben ik bang dat ik de verkeerde keuzes heb gemaakt of dat ik iets vergeten heb. Ik probeer er voor nu niet te veel aan te denken en hou me gewoon aan mijn planning. Ik maak me vooral zorgen of ik er wel leuk ga uitzien die dag, dus wil eigenlijk heel graag mijn kleedje nog eens passen om te zien of het nog past en of ik er wel goed mee sta.GroetjesVicky09.09.06
Bij ons nu nog 48 dagen en ik begin regelmatig te stressen....Dit en dat moet nog gebeuren en dat ook nog en zus en zo...Ja ja grappig, maar ik zie er enorm naar uit..Succes verder ..
Je bent niet de énige hoor. Gisteren communie van mijn stiefdochter gevierd en binnen twee weken is het de grote dag.Ben al sinds december een stresskieken. Maar tis gezonde stress weliswaar, maar toch... de zenuwen gieren door mijn keel.Ann20/5/2006
Dag Evy,Wij trouwen iets na jullie en ook ik maak me nu soms toch echt wel zorgen. We moeten nog heel wat doen en soms denk ik dat we er niet op tijd gaan komen.Een idee van wat we nog allemaal moeten doen: schoenen + lingerie kopen, concept uitnodigingen maken, menu vastleggen, bruidsboeket, gastenlijst finaliseren, bedankjes ouders en getuigen, huwelijksviering nog volledig in mekaar steken, ....