TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
tamara
20-5-2011
|
2-6-2011 2:03:49
hallo Tiffanie,
Ja idd, snap ook niet goed dat er zoveel haat is onder de bruidjes op tv;
Je mag idd je mening geven, maar op een fatsoenlijke manier.
Maar denk, dat je op voorrand al moet weten als je aan zoiets meedoet, dat het hard tegen hard is.
Ik zou aan zoiets nooit meedoen, want eerlijk voorloopt zoiets toch nooit.
Ga er nu ook naar kijkje, ook nog opgenomen :)
Chance dat we dat nog kunnen :)
groetjes
|
|
|
Evelien
9-7-2011
|
2-6-2011 10:21:43
Ik ken iemand die eraan mee deed. Sommige commentaar op haar was gewoon gelogen! In de zin van: zij deed iets, dat knipte de TVploeg eruit en die lieten een andere bruid commentaar geven op het feit dat ze dat dus niet gedaan had... Gewoon in je achterhoofd houden dat het pure TV is! En genieten van wat je ziet, niet van de commentaar :)
|
|
kim
7-7-2012
|
2-6-2011 10:44:43
Ik kijk er ook af en toe naar! En kijk al uit naar ons dagje :-)
Maar in dat programma zal véééél knip en plakwerk zijn volgens mij...
En denk dat sommige bruidjes zo 'gemeen' zijn gewoon om zelf de huwelijksreis te winnen. Echte bridezilla's :-)
|
|
Sara
20-8-2011
|
2-6-2011 10:45:32
Ja vindt het idd er soms zwaar overgaan! Maar zoals Evelien zegt, niet vergeten dat het TV is. Ze knippen en plakken zodat ze sensatie kunnen maken. Wel jammer, want er zijn altijd wel meisjes bij die er gekwetst uitkomen denk ik. Alleen het feit al dat ze in het begin een overzicht geven van wie hoeveel uitgeeft voor zijn feest te plannen... Zo drukken ze onmiddellijk al een stempel op iemand zijn feest, hoewel ik soms het feest dat het minste geld gekost heeft het beste vindt. Dus dan stel ik mij de vraag, wat is de meerwaarde aan het programma dat je die bedragen laat zien? En kloppen de bedragen wel, of is dit al "part of the game"? Ik denk dat elke bruid wel weet hoeveel een trouwfeest kost... Immens veel!
|
|
Sofie
12-8-2011
|
2-6-2011 12:09:17
Het is er soms inderdaad over, maar volgens mij willen ze de anderen opstoken zodat die weinig punten zouden geven en het zelf kunnen winnen... De prijs is natuurlijk niet niks en mensen zijn nu eenmaal egoïstische wezens :)
|
|
Ann
21-7-2012
|
2-6-2011 12:22:05
Ik kijk ook elke week. Gewoon om idee'tjes te kunnen opdoen.
Zelf zou ik er echt nooit aan meedoen,want je weet op voorhand toch wel dat ze dingen anders in beeld brengen. En voor iedereen is zijn eigen trouw het beste,wat normaal is. Dus mij hoeft niemand punten te geven. Als mijn verloofde en ik tevreden zijn is het goed.
Al zijn niet alle bruidjes even "gemeen" hé. Sommige zeggen ook echt wel als iets goed is. Gelukkig maar.
|
|
Evelien
9-7-2011
|
2-6-2011 15:08:57
Ik ken ook een van de bruidjes die voor wedding planner studeerde... Haar trouw heeft maar de helft gekost vanwege haar connecties. Toch heeft de TV het dubbele laten zien omdat "het anders niet eerlijk is tov de andere bruidjes". Snap ik wel, maar het klopt toch niet helemaal zo he? :p
|
|
Véronique
31-7-2009
|
2-6-2011 15:26:09
Het is idd maar tv en daarbij, zeg nu zelf: wie wil er nu commentaar krijgen op de mooiste dag van zijn leven?! Het is er wel een beetje om vragen, hé! Ik zat hier al op het forum toen men hier ook mensen kwam ronselen voor dat programma en geen enkel bruidje van hier ging erop in... Je weet nooit hoe ze alles in beeld brengen: dingen uitvergroten, andere dingen weglaten,... Ze zetten ook altijd 4 totaal andere bruidjes bij elkaar (net zoals in Komen eten), juist om die reacties uit te lokken! Wat voor de één 'vreemd' lijkt en absoluut niet wil, wil de ander dan weer juist wél!
|
|
Sofie
4-2-2012
|
2-6-2011 15:51:21
Hallo iedereen,
Ik ben blij dit hier te lezen! Dacht namelijk een gelijksoortige post te doen ;)
De meeste zijn inderdaad heel kritisch, maar Douwtje spande toch de kroon; ik heb me zooooo geërgerd aan haar! Alles moet duur en duurder zijn... € 7000 voor die draak van een jurk? Ik zou ze nog niet gratis willen..
Groetjes!
|
|
tiffanie
28-7-2012
|
2-6-2011 22:59:31
@ Sofie: echt hé! en dan maar jaloers zijn omdat de andere dame ook een Nicky Vankets, die trouwens véél mooier was, droeg ;-)
Ik zou gwn genieten om andere trouwen bij te wonen!
Al geloof ik alleman hier wel dat het ferm in kaart gezet wordt en enorm uitgedaagd wordt, woorden in de mond gelegd worden...
Nu, hoe zeer ik mij ook elke week erger aan een te kritisch bruidje, ik vind het goeie TV!
|
|
tiffanie
28-7-2012
|
2-6-2011 23:00:44
Vervolg berichtje: (niet doorgekomen)
Wedding SOS, wanneer is dat? Op welke zender?
Gisteren was het een mooie aflevering, alé die Laurence (denk ik, uit Oostende) was een prachtige, lieve vrouw en ook de andere 2 bruidjes waren eerlijk en spontaan! Enkel de rosse onderwijzeres vond ik er over...
|
|
|
|
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...
|