Nu Online
Momenteel zijn er 327 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

lingerieshoot als verrassing (thanks to Lies!)

2-6-2011 9:01:23
Dag medebruidjes...

Sinds ik weet dat ik ga trouwen zit ik bijna dagelijks op dit forum. En met nog maar 37 dagen op de teller is dat toch al een hele tijd. Persoonlijk heb ik hier al veel ideetjes en tips kunnen sprokkelen.

Enkele weken geleden postte Lies een berichtje over een lingerieshoot. Ik vond dit meteen een superleuk idee!
Maar als veel vrouwen ben ik toch niet altijd even zeker over mijn lichaam... dus had ik voor mezelf besloten om me niet aan die lingerieshoot te wagen. Tot Lies haar vervolgverhaal deed... toen heb ik gezegd tegen mezelf: gewoon doen! Ik heb de telefoon genomen en gebeld voor een afspraak (en toen kon ik niet meer terug ). Gisteren was het zover!

Wel, het is een echte aanrader! Ik ben zeker niet perfect maar Fie gaf mij een goed gevoel en het was echt plezant. Ik wil mijn ervaringen delen maar kan er moeilijk met mijn verloofde over beginnen... dan is het geen verrassing meer hé! Dus post ik hier maar even een berichtje. Nu is het natuurlijk aftellen tot de foto's er zijn. Spannend! Hopelijk ben ik dan nog steeds enthousiast... maar ik heb al enkele fotootjes mogen zien en ik denk dat dit wel goed komt.

@ Lies, heel erg bedankt! Ik ken je wel niet maar door jou heb ik deze stap toch durven zetten en daar ben ik echt blij om... het was een fijne ervaring.

@ de bruidjes die erover twijfelen... zeker doen!!!!

Groetjes

Elke
9-7-2011
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 998

lies
2-7-2011
 Meld misbruik2-6-2011 9:29:09

Hoi Elke,

geweldig dat het voor jou ook zo goed is meegevallen maar zoals al eerder gezegd Fie is echt iemand die je enorm op je gemak stelt!
Ik ben vorige zaterdag het eindresultaat gaan ophalen en het is keimooi geworden! Ik liet het aan ons mama zien (wij hebben geen gêne voor elkaar ;-)) en ze zei meteen : Amai uw ventje zijn ogen gaan nogal blinken!
Zoals je zegt, een echte aanrader!
Veel plezier ermee!

Ineke
18-6-2011
 Meld misbruik2-6-2011 16:31:46

Hey Elke

Ook ik heb via Lies de stap gezet om zo'n shoot te laten doen. En Fie is echt wel een geknipt persoon hiervoor. Ze heeft bewondering voor iemand die dit durft doen (dat heeft ze me zelf gezegd).

Ik heb mijn foto's van Fie ook sinds maandag en ben ook kei gelukkig met het resultaat. Ik geef mijn albumetje af op huwelijsreis als verrassing voor mijn toekomstige man . Nog even afwachten dus, voorlopig ligt het op een veilige plaats in huis hihi.

ann
2-7-2011
 Meld misbruik2-6-2011 18:33:41

waar is die fie??

Jana
17-9-2011
 Meld misbruik2-6-2011 20:30:26

Zou iemand mij de referenties, website, of e-mail adres kunnen doorsturen?

Groetjes

lies
2-7-2011
 Meld misbruik2-6-2011 21:11:48

Gewoon even googelen : Fie Van de Vin uit Herent (Leuven)

xxx

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...