Nu Online
Momenteel zijn er 547 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

effe iets posten

2-6-2011 10:13:34
hallo allemaal,
nog 49 dagen en het zal dan eindelijk mijn dag zijn.Maandag eerste proefkapsel en dan erna gaan passen voor derde keer,normaal afgewerkt kleed dan maar zal hem toch nog laten hangen daar ,je weet maar nooit.
De auto is geboekt ,de fotograaf,de zaal is al gedeeltelijk in orde ,de ceremonie in de tuin (die muziek is zo moeilijk hé),nu nog bezig met men naamkaartjes,niet genoeg ideeen, als er iemand is met een ideetje laat iets weten hé.
Ik heb op men kaartje geschreven : indien je ons niet kan komen feliciteren gelieve contact op te nemen met (en dan onze telfnr)
enkele ,wat normaal is,hebben al iet laten weten dat het niet gaat,maar verder heb ik toch een onzekerheid omdat ik van niemand iets hoor,misschien een tip voor de mensen die hun kaartje nog moeten opmaken,niet doen ,je hebt een grote onzekerheid,naar mijn gevoel dan toch.
Met zo een dagen zoals vandaag ,geniet ik er van om men voorbereidingen af te werken,
grtn kim

Kim
22-7-2011
Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 642

Katrijn
22-7-2011
 Meld misbruik2-6-2011 10:53:25

Hier ook nog 49 dagen op de teller! Het komt nu echt wel dichterbij eh! Het meeste is hier ook in orde, alleen in de decoratie van de feestzaal kruipt veel tijd. We gaan dit allemaal zelf doen en hebben massa's ideeën, maar het is niet altijd even gemakkelijk die op de wereld te brengen :o).

geniet nog van de laatste 49 dagen

groetjes,

Katrijn

Sonja
6-8-2011
 Meld misbruik5-6-2011 23:37:52

Heel veel moede nog voor de laatste 49 dagen; Ik nog 61 dagen te gaan, maar begin behoorlijk zenuwachtig te worden.
Normaal is alles al geregeld maar heb zo een idee dat ik blijkbaar iets vergeten ben.
Geniet van de laatste voorbereideingen en houd ons hier op de hoogte

Sonja
x

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...