Terug naar overzicht
Hey Tinneke, Ik enkel nog mijn misboekjes en onze taarten gaan betalen. Voor de rest is alles normaal in orde. Bij jou? Nu het weer veranderd nog vaak op het laatste moment, dus we moeten blijven duimen :). Maar mss wel interessant om toch ook eens naar een paraplu uit te kijken.. groetjes,
Wij trouwen ook dan, en de voorspellingen veranderen nog elke dag! Dus hopen maar op heel mooi weer. Heel veel plezier alvast!!
hey, Kga zeker mee duimen voor goed weer... Spannend hé. Echt veel plezier en geluk. Groetjes Ellen
Hoi! Wij hadden op onze dag droog weer. Maar niet echt zonnig en rond de 20 graden.Maar je moet hopen dat het niet te zonnig gaat zijn, want dan zijn je foto's echt niet mooi. Een fotograaf haat zonnig weer. groetjes,Sofie
Hoi, wij moeten nog wel wat meer doen :( maar hoop dat 't allemaal in orde komt! Een maand geleden zijn wij al voor de wet getrouwd en er was niet zo'n schitterend weer voorspeld, en uiteindelijk is 't nog héél mooi weer geworden! Gewoon van genieten, 't is jullie dag en het weer past zich wel aan :) zo denk ik nu tenminste :) Groetjes
Hey, voor ons ook nog een weekje te gaan! Enkel nog paar kleine zaken te doen zoals de snoepzakjes voor de kindjes maken en de misboekjes afhalen. En ons huisje wat op orde brengen want de laatste tijd verwaarloosde ik het beetje door de voorbereidingen :-) Mààr inderdaad die weersvoorspelling hé, zit constant alle mogelijke websites te vergelijken! Pff, maar we hebben het niet in de hand en kunnen enkel maar het beste hopen! En inderdaad een klein zonnetje is voldoende zolang het maar droog blijft... Veel succes allemaal!