Terug naar overzicht
hallo wij geven de bedankje aan de mensen die opde recptie en feest komen wat we vesturen tot een paard dagen laat een bedankt kaart6 aan iedereen en wat de kapper ik zou even langs gaan ze hebben vaak voorbeeld boeken en anders even op google kijken daar op kunt u ook veel vinden en dat mee nemen naar de kapper mvg francis
sorry voor de spel fouten tot-toch paard =paar
Ik denk niet dat het op de receptie hoeft om een bedanking mee te geven. Wij hebben ook een grote receptie waardoor we enkel een bedankje geven op het avondfeest. Iedereen krijgt nadien dan wel een bedankkaartje. Dat is eigen keuze zeker?
ik denk ook niet dat het voor die zakenrelaties hoeft.... 300 meer is een serieuze hap uit het budget he
Hoi, Wij geven enkel de bedankjes aan de mensen die naar de kerk komen. Nadien sturen we dan nog een kaartje op naar iedereen die op de receptie en op he feest was. Succes
Wij geven ook bedankjes aan iedereen... ik vind dat gewoon een mooi gebaar...
Amai, dat zijn een heleboel gasten! Persoonlijk zou ik het dan aan iedereen geven Ook de mensen van de receptie maken hun tijd vrij voor jullie en geven jullie een cadeautje, dus vind ik dat ze ook iets mogen meekrijgen. (foto of iets anders)
Wij hadden als bedanking een foto en we bezorgden die aan iedereen! Ik vind trouwens dat mensen voor de receptie dat nog meer verdienen dan mensen voor het avondfeest! De mensen voor de receptie doen evenveel moeite (feestelijke kledij aantrekken en zo) en dat voor maar 2 uurtjes! Wij stuurden ook een bedankingsfoto naar de mensen die er niet bij waren, maar waarvan we wel een cadeautje kregen, mensen die niet waren uitgenodigd, maar toch speciaal voor ons in de kerk waren,...
Wij gaan een bedankingskaartje laten maken na de trouw en geven dit aan iedereen, de mensen die naar de receptie komen en naar het avondfeest.
Hallo iedereen, Aangezien je gewoonlijk van alle gasten zelf iets krijgt, lijkt het me gewoon logisch dat mensen van de receptie ook bedankt worden. Niet? Groetjes!
Hoi, wij hebben het zo opgelost: mensen van het avondfeest krijgen een persoonlijk bedankje (magneetje met ons logo op) en de mensen van de receptie een bedankingskaartje met ons logo. Zo krijgt iedereen iets leuks en konden wij toch wat besparen: kaartjes zijn goedkoper en ik zie collega's en kennissen van ouders nu niet meteen een magneetje van ons op hun frigo hangen.. GroetjesGreet