Nu Online
Momenteel zijn er 330 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Bedankjes en kapper

2-6-2011 11:04:42
Lieve mede-bruidjes,

een vraagje: voorzien jullie bedankjes voor iedereen (receptie EN avondfeest) of alleen voor mensen die naar het avondfeest komen? Weet niet goed wat doen, maar het is voor ons wel een groot verschil. Receptie zijn er 300 gevraagd (ouders hebben nogal veel zakenrelaties) en voor het feest+dessert 200... dus ofwel 500 bedankjes (al zal niet iedereen komen) ofwel 200 bedankjes.
Wat denken jullie?

2e vraagje: Heb net mijn haar laten knippen voor de trouw en zou het dus heel eenvoudig houden voor de trouw: enkel een grote bloem aan de zijkant en verder niet opgestoken. Zou ik daarvoor naar de kapper gaan op de trouwdag of zou ik dat zelf doen? Wat kan die kapper nog meer doen dan de bloem erin steken? Graag jullie mening...

Groetjes,
Een twijfelende bruid...

Charlotte
9-7-2011
Meld misbruik

Reacties: 11 | Gelezen: 1005

francis
6-7-2012
 Meld misbruik2-6-2011 11:45:19

hallo

wij geven de bedankje aan de mensen die opde recptie en feest komen
wat we vesturen tot een paard dagen laat een bedankt kaart6 aan iedereen

en wat de kapper ik zou even langs gaan ze hebben vaak voorbeeld boeken en anders even op google kijken daar op kunt u ook veel vinden en dat mee nemen naar de kapper

mvg francis

francis
6-7-2012
 Meld misbruik2-6-2011 11:46:33

sorry voor de spel fouten

tot-toch paard =paar

rebecca
2-7-2011
 Meld misbruik2-6-2011 11:47:40

Ik denk niet dat het op de receptie hoeft om een bedanking mee te geven.
Wij hebben ook een grote receptie waardoor we enkel een bedankje geven op het avondfeest. Iedereen krijgt nadien dan wel een bedankkaartje.
Dat is eigen keuze zeker?

Brenda
10-9-2011
 Meld misbruik2-6-2011 11:55:27

ik denk ook niet dat het voor die zakenrelaties hoeft....
300 meer is een serieuze hap uit het budget he

Miet
9-7-2011
 Meld misbruik2-6-2011 12:12:08

Hoi,

Wij geven enkel de bedankjes aan de mensen die naar de kerk komen.
Nadien sturen we dan nog een kaartje op naar iedereen die op de receptie en op he feest was.

Succes

Elke
9-7-2011
 Meld misbruik2-6-2011 13:04:06

Wij geven ook bedankjes aan iedereen... ik vind dat gewoon een mooi gebaar...

vanessa
2-7-2011
 Meld misbruik2-6-2011 13:20:12

Amai, dat zijn een heleboel gasten!
Persoonlijk zou ik het dan aan iedereen geven
Ook de mensen van de receptie maken hun tijd vrij voor jullie en geven jullie een cadeautje, dus vind ik dat ze ook iets mogen meekrijgen. (foto of iets anders)

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik2-6-2011 15:20:03

Wij hadden als bedanking een foto en we bezorgden die aan iedereen! Ik vind trouwens dat mensen voor de receptie dat nog meer verdienen dan mensen voor het avondfeest! De mensen voor de receptie doen evenveel moeite (feestelijke kledij aantrekken en zo) en dat voor maar 2 uurtjes! Wij stuurden ook een bedankingsfoto naar de mensen die er niet bij waren, maar waarvan we wel een cadeautje kregen, mensen die niet waren uitgenodigd, maar toch speciaal voor ons in de kerk waren,...

Vanessa
25-6-2011
 Meld misbruik2-6-2011 15:33:00

Wij gaan een bedankingskaartje laten maken na de trouw en geven dit aan iedereen, de mensen die naar de receptie komen en naar het avondfeest.

Sofie
4-2-2012
 Meld misbruik2-6-2011 15:34:31

Hallo iedereen,

Aangezien je gewoonlijk van alle gasten zelf iets krijgt, lijkt het me gewoon logisch dat mensen van de receptie ook bedankt worden. Niet?

Groetjes!

Greet
15-7-2011
 Meld misbruik2-6-2011 17:46:52

Hoi,

wij hebben het zo opgelost: mensen van het avondfeest krijgen een persoonlijk bedankje (magneetje met ons logo op) en de mensen van de receptie een bedankingskaartje met ons logo. Zo krijgt iedereen iets leuks en konden wij toch wat besparen: kaartjes zijn goedkoper en ik zie collega's en kennissen van ouders nu niet meteen een magneetje van ons op hun frigo hangen..

Groetjes
Greet

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...