Terug naar overzicht
Hoi Kim, Wij trouwen ook op 11 juni... spannend he, niet meer in weken maar in dagen kunnen aftellen! Maak er alvast een super toffe dag van!!!
Wij trouwen pas op 2 juli, maar bij mij begint het ook al te kriebelen! Veel succes nog met de laatste voorbereidingen! Geniet ervan!
wij trouwen op 4 juni en het kriebelt al erg!!!! kan er al niet goed meer van slapen
Wij ook op 11-6. Ben nog totaal niet zenuwachtig, dat past helemaal niet bij mij hahah. Heb je ook het gevoel dingen te vergeten? Wat moet je nog allemaal doen?Weersverwachting is niet zo best pfffff
Oeps je hoeft niet veel meer te doen, had het niet goed gelezen
Ondertussen is het al maar 8 dagen meer :-) Wij zijn al 2 dagen aan het verhuizen en morgen is het de grote verhuisdag! Zo een week voor het huwelijk verhuizen is niet ideaal maar we wilden echt in ons huis voor de trouw. Voordeel is wel dat we totaal niet meer met de trouw bezig zijn. Alles is geregeld, alleen de misboekjes moeten nog gedrukt worden. Ik heb mijn kleed ook vandaag mee naar huis kunnen nemen, mooi opgehangen, de sleep eruit gehaald en daar een laken over gehangen dat werd vastgespeld aan de kledinghoes. Een heel gedoe maar het gaat wel mooi blijven zo! Hopelijk valt het weer een beetje mee!