TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Claudia
12-8-2011
|
2-6-2011 12:41:09
Ik zou echt terug gaan naar de winkel! Een trouwkleed is toch duur genoeg dus dan mag het wel in orde zijn vind ik. Voor de plooien heb ik geen advies. Misschien een paspop of zo?
|
|
ellen
14-4-2012
|
2-6-2011 12:52:08
hey, Amai... ikzelf zou zeker terug gaan met jou kleed!!! Kheb wel al gehoord van mensen dat ze het strijken, maar is geen evidentie vermoed ik.... Heb je jou kleed niet mee gekregen in een hoes van de winkel (bij duurdere kledij krijg je het al, dus zou het bij een bruidsjurk zeker verwachten....) Ikzelf zou dus echt nog eens terug gaan. Groetjes Ellen
|
|
Sofie
2-7-2011
|
2-6-2011 12:55:37
Heb een hoes, maar kleed is te groot om rimpellloos daar te blijven inzitten.
|
|
Sofie
2-7-2011
|
2-6-2011 12:57:31
Wat me tegenhoudt is dat men mij zal zeggen dat het door mijn toedoen is gescheurd en dat ik dat niet kan bewijzen ofzoiets. Dan weegt de rit naar de winkel niet op...want is een heel manoevre om dat kleed zonder problemen in mijn wagen te krijgen en het verrimpelt gelijk zot!!!!!
|
|
Claudia
12-8-2011
|
2-6-2011 13:02:43
Misschien is er een naaister waar je woont en kan je aan haar raad vragen?
|
|
Nele
28-4-2012
|
2-6-2011 13:50:23
Een maand op voorhand is inderdaad wel enorm vroeg om je kleed al mee te krijgen hé? Moest ik jou zijn zou ik eerst eens even bellen naar de winkel en je verhaal doen, zien of zij een oplossing weten ... Spaart je de rit naar de winkel
|
|
Sofie
28-5-2011
|
2-6-2011 13:57:12
Je moet opletten met strijken, je kan je kleed zo helemaal verknoeien. Ik had mijn kleed 10 dagen op voorhand. Had het in een kamer aan het raam gehangen met hoeslakens errond tegen het stof. Mijn sleep kwam eronder uit. Ik had onder mijn jurk een laken gelegd en dat voorzichtig naar boven gespeld zodat het vast zat aan de hoeslakens. Een hele constructie voor toch maar geen stof te hebben :-)
|
|
Evelien
9-7-2011
|
2-6-2011 14:11:31
He sofie, zo'n goede oplossing :) Ik zou trouwens ook eens bellen... Een trouwjurk hoort niet zomaar te scheuren als je dat gewoon naar huis brengt!! Wat doet het dan als je het een hele dag draagt?!
|
|
Kim
19-8-2011
|
2-6-2011 14:28:45
Ik zou toch info vragen aan de winkel. Ik krijg mijn kleed pas ietsje voor de trouw mee naar huis, zolang blijft het in de winkel hangen en net voordat ik het meekrijg, strijkt de winkel het volledig, zodat ik het met de trouw maar aan hoef te doen en klaar.
|
|
Stephanie
|
2-6-2011 15:06:20
de dagen ervor laten opstomen, zo heb je geen plooien!
|
|
Veerle
4-6-2011
|
2-6-2011 15:13:44
amai een maand op voorhand is erg lang, zeker voor een jurk die veel stof aantrekt
ik heb een jurk in tule en dat zou grijs worden van het stof. de winkel strijkt het voor mij op en ga het 1 dag voor onze trouw halen (morgen dus!!)
je kan er inderdaad een laken rondspelden.... was het niet volledig in plastic gewikkeld als je het ging halen?
|
|
Vanessa
25-6-2011
|
2-6-2011 15:29:57
Mijn laatste pas was op 26 mei en ik heb het dan ook mee naar huis gekregen, dus ook 1 maand op voorhand. Ik heb een hoes van de winkel en daar hangt mijn kleed in.
|
|
Meg
24-9-2011
|
2-6-2011 17:00:12
op de dag van ons huwelijk komen ze 's morgens mijn kleed brengen en opstomen, dus zou geen kreuken mogen hebben. Maar als ik jou was zou ik toch zeker terug contact opnemen met de winkel hoor!
|
|
Sofie
2-7-2011
|
2-6-2011 18:01:11
Opstomen??? Hoe doe je dat dan? Wat is dat precies?
|
|
Inez
11-6-2011
|
2-6-2011 21:19:12
Hoi Sofie,
dat is geen fijn nieuws! Als je twijfelt om naar de winkel te gaan (wat ik ook zou hebben - is herkenbaar) dan zou ik toch advies inwinnen bij een professionele naaister ofzo?
Waar heb je je kleed trouwens gehaald?
Groetjes
|
|
Ann
29-6-2012
|
3-6-2011 9:58:10
Tegen mij hebben ze gezegd dat ik de jurk een week op voorhand uit de hoes moet halen zodat hij kan 'uithangen' en de 'kreukels' eruit zijn. De mijne hangt momenteel veilig in een hoes bij m'n moeder;-).
P.s. een scheur erin kan echt niet! Zeker mee teruggaan!
Succes!
|
|
Wendy
9-7-2011
|
3-6-2011 21:30:25
Mijn jurk wordt door een naaister gemaakt en heb dus ook geen hoes. Ik hang mijn jurk op een paspop die ongeveer mijn maten heeft en hang daarover lakens. De sleep kan ik in mijn jurk zelf vastspelden (dé verdwijntruc van de dag) dus dat scheelt. Ken je mss niemand met een paspop? Ik vind het ook wel sterk dat die winkel dat al meegeeft terwijl de stof zo kreukt. Wat voor stof is dat misschien? Ik heb geen zijde voor mijn jurk maar iets anders (en ik kan er met de beste wil van de wereld niet opkomen) en toen ik het ging passen viel het zo soepel dat het volgens mij zelfs niet kan kreuken (of toch heel beperkt). Ja dames, er zijn blijkbaar veel dingen waarmee je rekening moet houden. In elk geval: ik zou de winkel contacteren want dat kan echt niet zijn.
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|