Terug naar overzicht
Hey,ik ben zelf niet van de streek, dus aan een adresje kan ik je niet helpen. Maar vind je er geen in de gouden gids? Als je daar bent, moet je wel vragen of ze zo'n attest hebben. Dat wil zeggen dat de uitbater de nodige cursussen heeft gevolgd om zijn zaak open te mogen houden. Dat geeft ook de garantie dat de lampen op tijd worden vernieuwd enzo, wat toch niet onbelangrijk is.Groetjes,Lieve D.
Hallo, Ik ga over 2 weekjes voor de eerste keer naar de zonnebank voor ons huwelijk in juli. Ik ga niet naar een centrum, maar naar een schoonheidsinstituut. Die mevrouw zal dan ook de make-up doen de dag van het huwelijk. Het instituut is Venus in Heule. Voor meer informatie mag je mij contacteren via email: mieke_decoutere@hotmail.comGroetjes, Mieke
Hey,Ik heb zeer goede ervaringen met Ergoline in Wevelgem.Groetjes,Joke
Hallo, ik ga ook niet naar een center maar naar het schoonheidsinstituut. Het is wel nog maar de eerste keer dat ik de zonnebank doe, maar zo te horen is het wel een goeie waar ik ga. Schoonheidsinstituut Anne-sophie in Lendelede. Ze hebben ook een website maar ga ze nog es moeten opzoeken.groetjes
ik ga ook altijd naar ergoline, zoals joke. Ik ben daar wel tevreden over. Je hebt een ergoline in wevelgem, roeselare en waarschijnlijk ook in lauwe.Griet