Nu Online
Momenteel zijn er 655 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Kan dit ?

2-6-2011 16:27:25
Hey mede bruidjes,

Voor diegene die toen mijn bericht hebben gevolgd ivm toch niet "echt " trouwen door erfeniskwestie. Ik heb groot nieuws, we trouwen toch echt echt echt voor de wet. Goh toch een zalig gevoel hoor. Ons feest had wel doorgegaan, maar nu is het toch totaal anders voor ons. Dus eind goed al goed.

Nu een vraagje. Ik heb mooie dure pff schoenen gekocht bij Van Loock. Ik sukkel nu met een hernia en eb ze nu eens langer aangehouden en ze zijn me toch te hoog. Nu vraag ik me af of een goede schoenmaker de hak lager kan maken?
Ik zal morgen of volgende week eens gaan horen, of ik kan er nog andere zoeken
Soms denk ik: ik doe ballerinaatjes aan, maar vind dat precies niet kunnen. Toch niet elegant onder trouwkleed? Dan voel ik me minder vrouwelijk maar wel natuurlijk zonder pijn in mijn rug ....

liefs
Emmy

Emmy
13-8-2011
Meld misbruik

Reacties: 10 | Gelezen: 1394

frederica
19-6-2011
 Meld misbruik2-6-2011 16:40:03

Hey Emmy,

Fantastisch dat alles toch nog goed gekomen is! Ik ben blij voor jullie, dat moet echt echt een geweldig gevoel zijn.

Ik denk wel dat dat kan, je hakje lager laten maken. Je gezondheid gaat voor!

Groetjes

Celesta
22-10-2011
 Meld misbruik2-6-2011 16:55:19

Oh.... zo leuk zeg!

Wat je schoenen betreft zou ik het eens gaan vragen bij de schoenmaker, al denk ik zelf dat als je de hak van een schoen verlaagt dat toch niet meer hetzelfde zit... denk maar aan een schoen waarvan de hak afbreekt... niet dat je zo nog op die schoen kan lopen...
Persoonlijk vind ik een balerina wel kunnen als je zelf redelijk groot bent (lees: boven 1m70), anders is een hak iets mooier omdat het je ook wat groter maakt.
En ja als je een lang kleed hebt zie je dat natuurlijk niet of je nu wel of niet een hak draagt.

Groetjes,
Celesta

vanessa
2-7-2011
 Meld misbruik2-6-2011 17:10:41

Ik draag onder mijn trouwkleed ballerina's. Ze zitten heel gemakkelijk en ze staan echt wel mooi bij mijn kleed. Mijn vriend en ik zijn even groot en ik wil op onze trouwdag liever geen 5 cm groter zijn.

Emmy
13-8-2011
 Meld misbruik2-6-2011 17:20:37

Ik ben 1m69 en mjn vriend 1m75, de hak is 5,5 cm maar doordat hij ook schoenen draagt hihi, is er toch nog een klein verschil hoor. Maar kzou idd niet hoger moeten gaan want dat vind ik niet mooi hoor. Dus met ballerina zou het verschil groter zijn, dat wel, maar voel ik me minder vrouwelijk. Kga misschien nog op zoek naar bv zo een heel klein fijn hakje van 3 cm of zo.
Dag bruidjes, mercie

Sara
20-8-2011
 Meld misbruik2-6-2011 18:44:42

Oh Emmy Super!! Ben content voor u!!

Wat schoenen betreft, ik zou toch voor andere schoentjes gaan zien dan... Want betwijfel of een schoenmaker ze lager kan maken.

Kim
21-5-2011
 Meld misbruik2-6-2011 22:25:35

Ga eens horen bij Van Loock? .. Mijn zus heeft daar haar schoenen gekocht voor onze trouw, 8 cm hak terwijl ze dit niet gewoon is, en toen stelden ze zelf voor om daar de hak een cm kleiner te maken dus denk wel dat zij dit kunnen in hun atelier ..

Zijn het gewone schoenen of van het merk Luca Renzi? ..

ellen
14-4-2012
 Meld misbruik2-6-2011 23:01:43

Hey,

Ben echt super content voor jullie!!! Is toch echter hé zo.....
Tgou persoonlijk heb ik al weinig de schoenen van vriendin bruidjes gezien, tijdens wandelen, enkel omdat ik er naar vraag... (mag ik ze eens zien..). Dus of nu balerina of hakje... denk weinig verschil.

Wel is een volledig platte schoen ook niet steeds zo gemakkelijk om te gaan vind ik persoonlijk en met een klein hakje stap je toch steeds iets eleganter...
Maar met jou rug zeker zien dat de hakken niet hoger zijn dan 5cm, denk wel dat een schoenmaker deze kan verkleinen...

groetjes Ellen

Emmy
13-8-2011
 Meld misbruik2-6-2011 23:03:20

Hey Kim,

ik weet het merk nu niet van buiten want mijn zus heeft ze juist mee om aan de schoenmaker te vragen. Maar ik heb ze bij Van Loock gekocht, dus als de schoenmaker het niet kan, ga ik eens terug tot bij Van Loock. Het zijn sloefjes, alleen te hoog ...

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik3-6-2011 16:31:40

Je kan de hak een béétje lager maken, maar geen centimeters, hoor, want dan komt de punt vooraan omhoog gestoken! De 'helling' blijft hetzelfde, hé!

Mireille
2-7-2011
 Meld misbruik3-6-2011 21:32:58

Wat Véronique zegt is waar, ik heb al een 3-tal keer hakken laten verlagen en telkens was het ok.

De schoenmaker kan als hij de schoenen ziet zien hoeveel er af kan zonder dat de tip omhoog gaat staan.
Succes!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...