Terug naar overzicht
goeie vraag eigenlijk.... ik zou het ook niet weten, heb inderdaad niet kunnen oefenen, er is wel een lusje voorzien om de achterzijde op te steken en de zijkanten moet ik met veiligheidsspeldjes vaststeken.... alhoewel de verkoopster zei dat als je een trage slow doet dat je de sleep ook gewoon lang zou kunnen laten..
Ik zou bij een van de pasbeurten eens een aantal pasjes doen. Ik heb ook al aan het denken geweest om die onderrok er even onderuit te halen. Zou dat nu zoveel schelen??Dan heb je die boog niet en zal het toch al wat makkelijker zijn he.Nu zaterdag heb ik mijn definitieve pas en dan ben ik toch van plan om dit eens te doen. Ook om eens te laten vallen of die onderrok en niet even onderuit kan, al denk ik dat de bazin me bijna zal linchen dan.
Ik ga voor de zekerheid enkele minuutjes oefenen, net voor de mensen van het avondfeest toekomen. Dan kunnen we nog steeds zien wat wel en wat niet kan! xxx
hey, ik zou zeker de onderrok eruit halen. alleen ja, bv bij een trage wals stapt de vrouw grotendeels achteruit en wordt er ook wel wat gezwierd. Ik ben aan het denken hoe ik aan een lange rok kan geraken die er verder niet op lijkt om eens met mijn verloofde te oefenen :-)
hoi ik had ook een lange sleep (met hoepelrok) en heb gewoon met de sleep los gedanst... eigenlijk zonder al te veel problemen! ik had voor het dansfeest mijn sleep omhoog gestoken, maar dat was eigenlijk nog onhandiger dan gewoon los :-) (door de hoepel valt alles wat ruimer en kan je eigenlijk best 'vrij' bewegen) groetjes Joyce
De hoepel er zéker niet uithalen!!! Dan komt al die stof tussen je benen te hangen, wat echt onhandig is!!! Als je sleep goed is opgestoken, is er geen enkel probleem! Mijn sleep moest ook opgestoken worden met lusjes en lintjes die je aan elkaar knoopt en ik ben geen énkel moment van de dansvloer geweest! Zelfs 't Smidje en de Mexico en zo heb ik meegedanst! Alleen voor de Zorba heb ik wel gepast! :-)
hey, bedankt voor de tips! voor de 'gewone' dansen tijdens de fuif ben ik niet bang, en ga ik me zeker niet inhouden! maar zo een koppeldans dat is toch nog wat anders he. enfin, het zal maar moeten lukken en anders denk ik dat we er nog wel mee gaan kunnen lachen :)
Hallo, Ik zou voor de zekerheid wat toespelden erin steken... Die "systeempjes" zijn niet altijd te vertrouwen... Het zou spijtig zijn moest je rok loskomen tijdens te openingsdans... Groetjes Annelies
Ik laat mijn kleed maken door een naaister. Mijn sleep moet van mijn kleed kunnen door middel van een fijn ritsje of fijne velcro die je niet ziet natuurlijk. Voordat het avondfeest dan begint haal ik de sleep van mijn jurk. Ik vind een sleep echt super mooi, maar zo onhandig voor koppeldans.