Nu Online
Momenteel zijn er 350 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Cadeautjes voor getuigen en ouders?

2-6-2011 17:43:35
Is het de gewoonte om een cadeautje aan de ouders en/of getuigen te geven?
Hebben jullie leuke ideetjes (zeker geen gegraveerde toestanden of een foto)?
En wat voor budget geven jullie hieraan uit?

Joy
18-6-2011
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 1205

A.
23-7-2011
 Meld misbruik2-6-2011 18:12:00

Onze ouders kunnen echt goed met elkaar opschieten en gaan deze zomer samen op fietsvakantie.. daarom willen we hen een weekend aanbieden om in de lente nog eens onder hun 4 ergens te gaan fietsen. Soort cadeaubon maken.. zij bepalen waar en wij boeken/betalen het hotel

Voor onze getuigen hadden we een bongo of zo'n andere bon in gedachten... welness of weekendje weg of ... uitaard maakje dit zo duur als jezelf wil hé.

evelyne
20-7-2011
 Meld misbruik2-6-2011 18:43:46

Wij hebben voor onze ouders een digitale fotokader voorzien. Dan kunnen ze daar achteraf de foto's van onze trouw in ten toon stellen. En nog later foto's van de kleinkinderen..... Voor de getuigen (een koppel bij ons) hebben we een Bongo bon fotshoot voorzien aangezien ze in verwachting zijn van hun eerste kind. Zo kunnen ze een zwangerschapsfotoshoot doen. Dat leek ons wel tof! Veel succes nog met je zoektocht. Het heeft bij ons ook lang geduurd

Groetjes,
Evelyne

lies
2-7-2011
 Meld misbruik2-6-2011 21:02:04

Wij gaan in september samen een weekendje naar zee in een villatje. En ouders, broers, zussen en getuigen zullen bij aankomst in de B&B een flesje bubbels met persoonlijk kaartje vinden!

xxx

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...