Nu Online
Momenteel zijn er 300 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

gedichtje bedankjes

2-6-2011 20:34:15
Hallo allemaal,

Wanneer onze gasten 's nachts naar huis gaan zal er aan de uitgang een tafel staan met onze wensdoos en met de bedankjes voor de gasten. Voor de wensdoos heb ik al een gedichtje om duidelijk te maken wat de bedoeling is, maar ik zou ook graag een mooi tekstje bij de bedankjes zetten, om de mensen te bedanken voor hun aanwezigheid en hen te zeggen dat ze uit de mand een bedankje en een foto mogen meenemen.

Kunnen jullie me hiermee helpen?

groetjes

Vanessa

vanessa
2-7-2011
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 497

Sofie
9-7-2011
 Meld misbruik2-6-2011 21:08:11

Ik ben er zelf ook nog een beetje naar op zoek moet ik zeggen...
Wat is die wensdoos van jullie eigenlijk? Telt dat dan als je gastenboek of wat mag ik me hierbij voorstellen??

vanessa
2-7-2011
 Meld misbruik2-6-2011 22:08:40

ja, ik heb kaartjes gemaakt in onze kleuren waar de mensen hun wensen kunnen opschrijven. Deze steken ze dan in onze leren wensdoos (ook in onze kleuren).
In deze doos kunnen ze dan ook bewaard worden.

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik3-6-2011 15:56:36

We vonden het héél fijn dat jullie aanwezig waren op ons feest!
Voor ons is het alvast een prachtige dag geweest.
Daarom willen we jullie graag nog iets schenken,
zodat jullie af en toe nog eens aan deze dag terugdenken.
In de mand ligt alvast alles klaar,
jullie aangeboden door het kersverse bruidspaar!

Bedankt!!!

vanessa
2-7-2011
 Meld misbruik3-6-2011 17:53:06

Merci Véronique!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...