Nu Online
Momenteel zijn er 330 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Verzamelsite/document huwelijksmis

2-6-2011 21:02:50
Beste bruidjes en bruidegommen,

sinds mijn korte tijds op het forum hier, merk ik dat bijna iedereen vroeg of laat op zoek is naar teksten voor misboekjes of andere vormen van vieringen.
Omdat ik (al zeg ik het zelf) nogal aan de creatieve kant ben en goed met een computer overweg kan zou ik graag (naast de drie bestaande en gekende websites die je vindt als je 'misboekje' intikt op google) zelf een meer recentere website en of document aanmaken om zo jullie en alle toekomstige bruidsparen wat zoekwerk te besparen...

Wie dus een goede tekst heeft, of de teksten uit zijn of haar misboekje er ook graag bij wil, mag me altijd mailen op
lexi_dca_sidhe @hotmail.com (een héél oud e-mail adres om spam en dergelijke te voorkomen, je moet zelf wel even de spatie voor de @ wegwerken).

En hopelijk kan ik jullie dan binnenkort (ik heb een hele zomervakantie de tijd, maar vermoed dat ik wel sneller klaar zal zijn) een leuke hippe website/document presenteren waar je toch de meest recente en gebruikte teksten in kan terugvinden.

Alvast bedankt voor jullie medewerking
Groetjes,
Lies!

Lies
18-8-2012
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 878

Jessica
7-7-2012
 Meld misbruik2-6-2011 21:23:57

Leuk initatief!

Ellen
9-7-2011
 Meld misbruik2-6-2011 21:39:55

Fijn idee!
Ik stuur ons misboekje door NA onze trouwdag. :-)

vanessa
2-7-2011
 Meld misbruik2-6-2011 22:13:32

Leuk idee!
Na onze trouw wil ik onze teksten ook wel doorsturen!
Succes ermee!

Veerle
12-5-2012
 Meld misbruik2-6-2011 22:16:16

Super initiatief ! Veel succes ermee !

Tine
8-10-2011
 Meld misbruik3-6-2011 13:57:09

na onze trouw wil ik ook wel onze teksten doorgeven.

Sanne
11-8-2012
 Meld misbruik4-6-2011 21:11:31

http://thomas.theo.kuleuven.be/pastoraal/vieringen/textSearch.php

Deze link kan je zeker geven: dit is een tekstenzoeker voor allerhande vieringen. Niet specifiek voor huwelijken maar je kan deze ook vinden hier, evenals voorbeelden voor boekjes, ed.

Wat ook super zou zijn is als je een klein hoekje zou maken op je site met prentjes voor deze boekjes: een misboekje is anders toch maar saai, niet?

Lies
18-8-2012
 Meld misbruik5-6-2011 9:27:31

Hey samen,

alvast bedankt voor de reacties en de leuke tips... ik laat zeker nog iets horen als ik al wat concreets heb.

Groetjes!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...