Terug naar overzicht
Hey Jessica Wij woonden niet zo ver van de kerk en het gemeentehuis, en hebben daarom tussen beide koffie en mini-koffiekoekjes aangeboden aan iedereen (mijn zussen zorgen dat dit allemaal in orde was). Wij hadden ongeveer een uurtje tussen beide.
Hey,Ik denk dat de mensen zich daarop voorzien, wij gaan dan normaal iets drinken in een lokaal café of bistro... nog nooit gehad dat het koppel de tijd 'ingevuld' had voor ons! Er zijn altijd mensen genoeg om iets mee te gaan drinken, lekker gezellig...Groetjes!
Voor mijn nonkels uit Nederland (rijden 1,5 uur tot hier) voorzien wij een lunch en we zorgen ervoor dat 's middags bij mijn ouders in huis terecht kunnen zodat ze zich kunnen opfrissen en eventueel omkleden voor het feest. Bij ons zit er zo'n 4 uur tussen einde misviering en feest. Andere mensen die van verder komen, zoeken het zelf uit.
Hoi Jessica, Wij gaan meteen na de kerk richting feestzaal, we doen daar een toost op bruid en bruidegom en dan wordt er verder gedronken en hapjes geserveerd terwijl wij gaan foto's nemen :-) Ze moeten maar een beetje met elkaar kletsen he ;-) Groetjes,Filipa
Wij voorzien onthaal voor de familie in de feestzaal, terwijl wij zelf foto's gaan nemen. Tegen de start van de receptie, zijn wij daar terug.
Dat hoeven jullie niet te voorzien, hoor! Normaal gezien gaan de mensen dan een terrasje doen of zo... En wie dichterbij woont, gaat zich dan opfrissen of de kinderen naar de babysit brengen.