Terug naar overzicht
Hoi Jeslov, Volgens mij moet de openingsdans na het eten (en na het aansnijden van de bruidstaart) gedanst worden: het is ook een soort "aankondiging" voor de mensen dat ze moeten beginnen dansen :-) Groetjes,Filipa
Hoi Jeslov, Ik sluit me aan bij Filipa. Wij hadden gisteren een gesprekje met de zaal en wij waren ook van plan om eerst te dansen (bij de binnenkomst) en daarna de taart aan te snijden. Maar dan valt je feest stil he. De mensen komen dan weer allemaal van de dansvloer om te eten. Daarna moet je dj iedereen weer op de dansvloer krijgen, niet zo makkelijk als ze eens weer zitten. Dus ik zou ook eerst eten (inclusief de bruidstaart) en daarna pas de openingsdans doen. Veel succes :) Groetjes, Evelyne
De openingsdans is, zoals het woord zegt, de opener van je dansfeest. Sommige mensen doen dit idd voor het aansnijden van de taart, maar dan moet je daarna je dansfeest nog op een andere manier op gang trekken. Terwijl je ook na de openingsdans kunt vermenigvuldigen zodat al snel de dansvloer vol staat!
Bedankt allemaal Jullie hebben gelijk nu weet ik het zeker Groetjes Jeslov