Els
5-8-2011
|
3-6-2011 9:41:59
amai 14.5 kg sinds eind maart da's wel erg veel!
hopelijk is dit niet te veel op zo'n korte tijd maar als jij tevreden bent en dit de bedoeling was zou ik zeggen, knap!
Dan zullen die laatste 4 er ook nog wel af geraken!
|
|
Claudia
12-8-2011
|
3-6-2011 9:46:32
Heyhey, Proficiat!! Hopelijk kan je zo doorgaan hé en vasthouden natuurlijk! Op gewicht blijven is nog meestal het moeilijkste hé! Bij mij is er ondertussen 5.2kg af :) Ik heb mijn eerste pas 25 juni dus ik hoop nog 2 à 3kg te kunnen afvallen tegen dan!
|
|
natje
12-5-2012
|
3-6-2011 9:56:30
amai super!!! dikke profiiciat
das idd veel afgevallen. welk dieet volg je?
groetjes
|
|
evy
18-6-2011
|
3-6-2011 9:59:45
sjiek seg! proficiat!
weleuh ik had te donderdag men streefgewicht bereikt (-20kg)
maaaaaaaaaaar: etentje woensdag, donderdag, vandaag weer en morgen...
er is nu al weer 1.5kg bij en nog twee etentjes te gaan...
kheb dus nog twee weken om die 2.5kg terug af te valle... (wat normaal wel lukt, regime na overdaad, is altij direct weer kilotje kwijt)
liefs
|
|
Celesta
22-10-2011
|
3-6-2011 10:02:44
Jullie doen het allemaal erg goed hoor! Ik doe een eiwitdieet onder begeleiding. En dat is dus de bedoeling dat het snel gaat, daarna nog zeker een jaar iedere maand langs de weegjuf om het gewicht te behouden enzo... Groetjes, Celesta
|
|
Valérie
1-9-2012
|
3-6-2011 10:45:19
Goed bezig allemaal! Ik heb nog meer als een jaar vooralleer ik trouw.
Zou ook een paar kilo's deraf willen.
Welke manier is efficient?
Groetjes.
Valérie
|
|
Sara
20-8-2011
|
3-6-2011 11:17:59
Wij zijn goed bezig meiden!!! Ik ben ondertussen 6 kilo's kwijt en mijn doel is bereikt, nl mijn jurk gaat dicht hihi Maar ik ga nog door om wat ademruimte te hebben, dus zou graag tegen volgende vrijdag nog 2 kilo kwijt raken. Maar belangrijkste is dat de jurk dicht kon, er is nog stof over om aanpassingen te maken, de ademruimte zal wel lukken met of zonder de kilo's. (maar toch liever zonder de kilo's ) Ga zo door bruidjes! Grtjs Sara
|
|
francis
6-7-2012
|
3-6-2011 11:25:11
hey ik doe ook het eiwitdieet en het gaat goed ik ben vanaf janauri al 10 kilo kwijt moet nog 5 kilo af. in oktober ga ik voor me jurk kijken. allen nu moet ik van de dokter stopen met me dieet ze denken dat ik waarschijnlijk suiker heb ( hier over krijg ik dinsdag de uitslag. ) wat zeg zegen dat je van de medicijnen aan komt. maar meiden ga zo door het gaat de goede kant op francis
|
|
Brenda
10-9-2011
|
3-6-2011 11:44:36
goed bezig iedereen !!
mmm, ik stel het maar uit om eraan te beginne, maar kijk we kunnen vanaf nu een item volgen dus ik ga deze bijhouden.
Zal er vandaag aan beginnen zie en ik zou graag een kilootje of 5 kwijt geraken. niet oz makkelijk met een koekjeswinkel ;o)
|
|
sarah
17-12-2011
|
3-6-2011 11:57:05
amai super, waar een huwelijk toch niet goed voor is. Ik moet er eigenlijk maar een viertal kwijt, en ben nog maar een 1.5 weekje bezig en een kg - the kwijt. Ben altijd verbaasd hoeveel je eigenlijk moet eten met een dieet. Bovendien heb ik samen met het dieet geopteerd voor bodystyling , om strakker te worden en probleemzones aan te pakken zoals ze dat zeggen.Ben eens curieus naar de eerste metingen. Ik hoop toch om in augustus volledig op punt te staan, en dan gebruik maken van mijn crosstrainer om het er af te houden. Dat ding staat nu te bestoffen
|
|
Peggy
18-6-2011
|
3-6-2011 12:00:52
proficiat !! das een flinke prestatie !! ik ondertussen bijna 6 kwijt. Moesten er eigenlijk niet echt af maar wou graag dat de weegschaal weer op 50 stond en blijft !
ik doe herbalife shakes, easy !! groetjes en succes allemaal !!!
|
|
sofie
21-4-2012
|
3-6-2011 12:22:12
Ik zou er tegen april 2012 5 kg afwillen.
Ben nu bezig met powerplate. Moest het niet helpen heb ik nog wel tijd om iets anders te proberen hè :-)
Good luck allemaal!
|
|
Heidi
7-7-2012
|
3-6-2011 14:21:54
In januari 2012 zou ik graag 15 Kg lichter zijn. Ik geraak nu maar moeilijk in gang :(
Ben wel bij de diëtiste geweest, maar het probleem is dat ik zo'n moeilijke eter ben hé ! Verse groentensoep maken, ik kijk altijd op de moeite.. Magere yoghurt en platte kaas, is zo saaaaai... ik begin er nu fruit in te doen, maar tis nog niet ideaal... enzo verval ik eigenlijk altijd in slechte gewoontes ! ik snoep niet veel, maar drink véél te weinig water... Ik eet kleine porties, maar véél te weinig groentjes, veel te weinig regelmaat ook in mijn maaltijden... hapf :)
Nu ook aan't fitnessen en aan't powerplaten... ben aan't twijfelen om te beginnen met bodystyling, maar is ook wel weer een kostenplaatje aan verbonden natuurlijk...
|
|
an
12-8-2011
|
3-6-2011 14:36:52
Ik doe geen dieet, ik blijf wie ik ben ook met een maatje meer. Mijn vriend heeft duidelijk gezegd: Jij bent perfect :)
|
|
natje
12-5-2012
|
3-6-2011 14:40:41
wat houd da in een eiwitdieet? goh ik denk dat ik van de stress ook wel wat kgs gaan kwijt spelen. dikke proficat aan alle bruidjes
ik hoop dat ik ook dat karakter ga hebben
|
|
Heidi
7-7-2012
|
3-6-2011 16:13:48
An, héél mooi ! Mijn vriend houdt ook van mij hoe ik ben. Maar ik hou niet zo veel van mezelf, en je kunt pas ten volle van een ander houden, wanneer je volop van jezelf houdt !
|
|
Celesta
22-10-2011
|
3-6-2011 16:14:44
Eiwitdiet is in een aantal fases. Alle koolhydraten en vetten worden gemeden en naast vervangmaaltijden mag je groenten eten en moet je vel water drinken. De fases worden opgebouwd en naarmate je vordert in de fase krijg je meer koolhydraten binnen en mag je dus weer gewone dingen beginnen eten, binnen de juiste hoeveelgheden natuurlijk. En zo vervang je telkens en vervangproduct door een gewone maaltijd. Als alle fases zijn doorlopen is het de bedoeling een gezonde voeding aan te houden en zo het gewicht te behouden. Je moet zo een dieet dus best onder begeleiding volgen en ook blijven teruggaan wanneer je je streefgewicht hebt bereikt om zo ook het gewicht te leren behouden. Ik zelf doe het met Prodimed, maar er zijn nog andere mogelijkheden. Groetjes, Celesta
|
|
lie
10-9-2011
|
3-6-2011 20:01:22
Hier ook aan het bodystylen gegaan. Na 6x is er - 16 cm en 1,2kg af :).
Het is inderdaad misschien iets duurder maar je hebt ook begeleiding van een diëtiste en ik moet gewoon afspraken maken anders kom ik elke dag wel met een andere uitvlucht aandraven ;).
|
|
marta
23-7-2011
|
3-6-2011 20:39:00
pf ik had die tpoic beter niet open gedaan: ben bijna 3 weken bezig en maar 1 kg kwijt. binnen 2 weken zouden het er nog 4 eigenlijk moeten zijn.. ik dacht 5kg in 5 weken is haalbaar..niet dus.
|
|
tiffanie
28-7-2012
|
3-6-2011 22:26:03
Ik stel het nog wat uit!
'k heb nog tijd hé... Ik ben van plan er echt in te vliegen in de zomer! Dan heb ik wat meer tijd om te sporten ook! Mijn doel is een 5 a 10 kilootjes! Niet meer, niet minder! En ik kan dat, heb et al vaker gedaan, al is het op langere tijd dan jullie...
Proficiat, ik zou het moeilijker hebben!
En trouwens, mijn ventje zegt dat ik niet te veel af mag vallen, maar ook voor mezelf wil ik dat toch, zodat mn armen niet poffen, en ik volledig straal ;-)
|
|
Nathalie
2-6-2012
|
3-6-2011 22:42:47
Ik doe ook mee :)
Wel geen idee hoeveel ik nu weeg en hoeveel ik kwijt moet / wil..
Ik heb me nl de laatste weken goed laten gaan en durf niet op de weegschaal te staan...
Ik ben nu wel al bijna een week niet meer aan 't snoepen (wat moeilijk is voor een snoepverslaafde ;) ), ik eet meer fruit en stop met eten als ik genoeg heb - ook al is het oooooh zo lekker ;)
Maar ons mama wil in juli / augustus beginnen rond kijken voor een kleed en tegen dan wil ik toch wel op gewicht...
Veel succes aan alle bruidjes :)
|
|
lies
2-7-2011
|
3-6-2011 22:50:10
Hier 12 kg kwijt van januari tot half maart en nog steeds mooi op gewicht... Een echte aanrader zo nog geen maandje voor je trouw, want je voelt je echt stukken beter in je vel!
xxx
|
|
nancy
11-6-2011
|
4-6-2011 7:44:58
Hier zijn er sinds september 2010 47,5kg af.
Ik kan eindelijk in mijn droomkleedje (kort, open décolté met halter). En mijn gezondheid ging er alleen maar op vooruit.
Neen, ik heb geen dieet gedaan, maar wel een noodzakelijke operatie ondergaan.
Mijn vriend was blij met mijn "ik". Maar het heeft mij persoonlijk wel een goede gezondheid en een enorme vertrouwensboost gegeven!!!
Volgende week is het zover. Dan kan ik pronken met mijn resultaaten daar ben ik fier op!!!
|
|
Tinneke
9-7-2011
|
6-6-2011 9:59:35
Helaba, Hier ook 13,6 kilo eraf sinds eind maart! Nu mag ik niet meer afvallen want heb mijn eerste pas achter de rug. De mevrouw van de winkel kon er eigenlijk niet zo goed mee lachen, want mijn kleed moet nu serieus ingepakt worden! Ik durfde hier niks meer posten omdat er altijd wel iemand commentaar kwam geven... ;-s Na de trouw zou ik graag nog de laatste 5 à 10 kilo willen verliezen. Mijn bmi is nu wel al terug onder de veilige 25, maar toch, die laatste beetjes e... ;)- Goed gedaan, meiden! Tinneke
|
|