Terug naar overzicht
ik laat mijn haar vrijdagavond inrollen, slaap daar dan zo mee en zaterdagochtend worden die eruit gehaald en wordt mijn kapsel gadaan, de krollen die toch nog niet zo mooi zijn, worden wat afgewerkt met de tang en daar wordt dan voor de zekerheid over het volledige kapsel nog eens lak gespoten, en zo houdt het mooi, 2 dagen zelfs
Het beste resultaat heb je met de stijltang, houd ook dagenlang. Heb het zelf uitgeprobeerd bij mijn proefkapsel.Watergolf houd helemaal niet lang hoor. Wij nog 63 dagen te gaan en ben echt 100% tevreden van mijn proefkapsel. Groetjesx
Ik heb heel fijn haar (bij mijn communiekapseltjes jaren geleden moest de kapper bijna een volledige bus haarlak op m'n haar spuiten of het bleef niet) maar als m'n kapper er krullen inbrusht blijven die wel. Ze worden zelfs mooier tegen de avond (dan vallen ze een beetje losser en niet zo gemaakt). Dus ik zou zeggen: go for it!! :-) groetjes
Hallo, Mijn proefkapsel hebben ze gemaakt met de krultang, heeft goed gehouden, heb er zelfs mee geslapen en dan die dag nog gehad, zat gigantisch goed vond ik toch, wel veel haarlak gebruikt dat wel..
Hoi! ach krullen... mijn droom :) ik heb enorm stijl, lang haar! De eerste keer dat ik op proefkapsel ging, heeft de kapster er krullen in gestoken met een krultang... daarna opgestoken! Na 2 uur, waren alle spelden eruit gevallen en had ik helemaal geen krullen meer! Vandaag ben ik naar de kapper gegaan voor tweede proefkapsel... ze hebben er krulspelden in gedaan, heb een uur onder de droger gezeten en toen ze de krullen eruit haalden, was mijn haar golvend... 3uur laten is er niet veel verandering in tegenstelling tot deze morgen, haha! Ik ga morgen om mijn haar op te steken... volgens de kapper zal het er veel beter uitzien en zal ik ook meer krullen hebben! Ik hou je op de hoogte! Tip: ga op proefkapsel tot het goed zit... stel u voor dat het nog voor het avondfeest op niets meer trekt ... succes nog
Hey Allessia, Had ook krullen en extensions. mijn kapster had de krullen met een steiltang erin gedaan met heel veel versteviger. Na een uurtje was mijn bruidskapsel helemaal klaar. de krullen zijn zelf tot de dag nadien goed blijven zitten. als je wil, hier is haar site: http://www.hairtrx.be/ echt een toffe dame!! werk al jaren met haar samen. veel succes ermee! groetjes
hey bruidjes..mercikes voor jullie reacties:-))