TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
joyce
30-4-2011
|
3-6-2011 20:11:28
hey Véronique, Voor zover ik weet is het kasteel in privébezit, de kans dat je daar je feest kan houden is dus zeer klein... Wij hebben ons feest gegeven in La Grange te Massenhoven (zeer dicht bij Oelegem), misschien is dat een optie? Is ook een prachtige locatie met een heel mooie tuin! groetjes en veel plezier met alle voorbereidingen! Joyce
|
|
Sophia
|
3-6-2011 20:40:38
op internet vind ik het Belvédère in Wijnegem bij "feesten-aannemers" met als contactgegevens: Broekstraat 13 2110 Wijnegem Telefoon: 03/685 11 33 Fax: 03/685 10 90 én blijkbaar staan ze ook in de lijst van locaties van Rent-a-Priest. Dus volgens mij kan je gerust eens bellen om te horen of ze dit doen!
|
|
Veronique
31-5-2013
|
3-6-2011 22:42:43
Bedankt allebei...
Raar want nu de zomer aangebroken is zie je regelmatig volle parkings vanwege trouwfeesten... Zonde! Sophia, ik heb dit nummer ook gevonden, heb het vandaag gebeld maar het is helaas niet meer in gebruik... Heel raar allemaal...
Ik heb echt al alles geprobeerd!
Enfin, we staan zeker ook open voor te huren locaties waarbij je niet verplicht bent om de catering erbij te pakken, of waar zelfs geen catering voorzien is (een oud klooster ofzo). Je ziet, we zijn onze weg nog een beetje aan 't zoeken .
Alleszins heel erg bedankt voor jullie reacties!
Véro
|
|
Kelly
13-7-2013
|
4-6-2011 8:58:41
Dag Veronique, ik ben ook van Schoten! En wij trouwen ook in 2013, :-) leuk zég ...
Bij ons is het 13/07/2013 :-) Onze eerste datum was 13/04/2013 maar deze dag doet mijn neefje zijn vormsel, dus is dat zijn dag hé :-) maar nu zijn we blij met onze datum in juli. Want wij zijn op zoek naar een locatie waar we de receptie kunnen buiten en dan een BBQ voor de gasten. Bij ons op het lijstje van locatie, de Lisper in Boechout, hof Ter Delft in Ekeren, en sinds gisteren ook Dennenhof in Brasschaat.
Hebben jullie al veel gedaan / geregeld?
Ik wil zo graag al zo veel dingen regelen, maar het is nog zo ver ... en veel dingen kan je nu nog niet regelen ...
Wel leuk zég, iemand van in de buurt en ook voor in 2013... kunnen we elkaar wat helpen niet?
Groetjes
Kelly
|
|
Kim
27-8-2011
|
23-8-2011 15:48:12
Wij trouwen deze zaterdag op het domein Belvedere :-) Eventplanner: Johan Indien je zijn gegevens wil stuur dan maar een bericht naar kim_dewit4@gmail.com
|
|
debbie
7-9-2013
|
31-8-2011 10:43:38
hoi iedereen !
leuk seg deze site. wij trouwen ook in 2013. juiste datum hebben we nog niet maar zal wss in augustus of september zijn. wij zijn van Ranst en op ons lijstje staat hof van reyen / Boechout - hof van beatrijs of hof van nazareth / Lier - De lisper / boechout.
ik zag toevallig gisteren in Dag allemaal dat Peter van den Begin in de Belvedere is getrouwd en omdat wijnegem zeer in de buurt is bij ons ben ik dus ook op zoek nr gegevens van dit prachtige kasteel.
|
|
Veronique
31-5-2013
|
1-10-2011 16:44:23
Hey, nog bedankt voor de reacties!! We hebben dit kasteel ondertussen toch geschrapt, hoewel het echt prachtig is... Voorlopig hebben we nog geen definitieve keuze gemaakt, maar we zijn er bijna uit denk ik! Merci!
|
|
Charlotte
25-5-2013
|
15-4-2012 20:49:25
Kim Ik heb geprobeerd je een mailtje te sturen voor de contactgegevens van jullie eventplanner Johan, maar ik krijg de melding dat het mailadres niet klopt?
Kun je zijn gegevens hier op zetten? Merci
|
|
Valérie
|
5-3-2013 11:59:12
Hallo lieve bruidjes allemaal,
Ik stel me graag even voor. Mijn naam is Valérie Miseur, wedding planner bij MerryMakers Antwerpen.
Het goede nieuws is dat Kasteel Belvédère gehuurd kan worden. Dit kan alleen niet door iedereen.
Wij kunnen deze schitterende locatie wel voor jullie huren, net zoals vele andere unieke locaties. Je feest organiseren op een locatie waar slechts 10(!) feesten per jaar mogen plaatsvinden, is er een mooiere manier om je unieke dag door te brengen?
Als wedding planner gaan wij voor jou op zoek naar alle grote en kleine details, die van je grote dag een sprookje maken. Zoals elke bruid dat verdient!
Voor meer info, of een vrijblijvende afspraak kan je steeds mailen naar info@merrymakers.be of bellen naar 03/201.95.60
|
|
|
|
Trouwen met zicht op zee!
in Oostende |
Beleef uw feest met zalen 138b!
in Harelbeke |
Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening
in Destelbergen |
Feesten in een uniek decor...
in Beveren |
Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven!
in Lokeren |
Uw feest ... onze zorg !
in Zegelsem-Brakel |
Catering with a heart
in Oudenaarde |
|