Terug naar overzicht
ik wist het ook niet, en heb dan maar gewoon de naam & partner/vriend(in) geschreven. Een beetje saai, maar wist het anders ook niet...
Misschien [naam] & co.? :-) Is wel leuk vind ik :-)
Wij hebben gewoon zijn naam genoteerd! En vervolgens erbij gezegd dat hij altijd iemand kan meebrengen..
Wij zetten "Jan Janssens en partner (naar keuze) ;)" Je kan het grappig of formeel houden ... Valt wat te zien hoe jullie zijn en de personen in kwestie. Evengoed vatten ze het verkeerd op ... in de zin van; wrijf het er nog maar wat in! "Jan Janssens en (1!) partner" "Jan Janssens en partner" "Jan Janssens en co" "Jan Janssens en vriend(in)" Succes :) Cindy
Hey, Binnen mijn vrienden kring en familie zijn er wel wat jonk mannen en jonk vrouwen...en mensen zonder partner Dus ik nodig ze alleen uit.... Ik vind het wel knap dat jullie hen iemand laat mee brengen, maar persoonlijk ga ik het niet doen... wie weet leren ze wel iemand kennen op ons feest.. Groetjes Ellen
Het meest eenvoudige is idd 'en partner'. Wij deden dat niet... Je betaalt toch wel een hoge som en dat voor iemand die je helemaal niet kent... Sommige mensen zullen zich dan ook verplicht voelen om speciaal iemand te gaan zoeken! Ook zullen er misschien vervelende reacties komen van anderen die weldegelijk denken dat ze 'bij elkaar horen'. Zo hoor ik sommigen al vragen: "Ah, ik wist niet dat jij een lief had?" en dan wordt het maar gênant...