Nu Online
Momenteel zijn er 296 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

kado bruidskinderen

8-5-2006 10:18:35
Hey,

Wij weten echt niet wat te geven aan onze 4 bruidskinderen, waaronder onze 3 eigen kinderen.
Ze zijn 4,5 - 11 - 9 - 10 jaar.

Misschien een ingangsbewijs voor Bellewaarde die we dan aan een beertje hangen??

Alle ideetjes zijn welkom

Thanks Cindy,

Cindy
24-6-2006
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 1425

Griet
27-5-2006
 Meld misbruik9-5-2006 14:40:06

Bellewaerde vind ik wel een leuk idee. Het is ook altijd plezant om hen iets te geven waar ze de dag zelf wat mee kunnen spelen tijdens de receptie of zo. Ik heb voor mijn bruidsmeisjes een koffertje samengesteld met bellenblazertje, knutselboekje, stiftjes, kralen en zo. Het koffertje kunnen ze nog gebruiken wanneer ze gaan logeren. Schattig hoor.

Griet

kinderkamerkunst

Meld misbruik9-5-2006 14:48:11

Geef eens kunst kado!
Originele vrolijke en betaalbare schilderijen, afgestemd op de jongere kunstliefhebbers. Met of zonder naam op het doek, uit voorraad of in opdracht, alles is mogelijk. Dit is niet gedrukt in een fabriek zoals de schilderijtjes in winkels, maar echt handwerk door Kinderkunstenaar Justmarcella, en van ieder schilderij is er maar 1, Unieke kunst voor unieke kinderen dus.
Voor een huwelijk zou je kunnen denken aan schilderijtjes met een bruidspaar erop als blijvende herinnering aan jullie en hun dag.
Kijk maar eens op www.kinderkamerkunst.mysites.nl

PS. Justmarcella heeft al eerder huwelijksschilderijtjes gemaakt, maar dan voor op de deur van de lokatie. Mail me en ik stuur je voorbeeldje van een en ander

Skiwi
13-5-2006
 Meld misbruik9-5-2006 16:45:37

wat hebben die kinderen nu aan een schilderij???
en dan nog een van het koppel???

zoiets kan je geven aan de ouders en/of grootouders van het bruidskoppel, maar toch niet aan kinderen .....

't is zoals griet zegt, geef ze iets waar ze evt de dag mee kunnen doorbrengen of een daguitstap met z'n allen naar bellewaerrde/planckendael, ... evt met nog een pannenkoekeneetfestijn achteraf ofzo....

Mieke
13/05/06

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...