Terug naar overzicht
Bellewaerde vind ik wel een leuk idee. Het is ook altijd plezant om hen iets te geven waar ze de dag zelf wat mee kunnen spelen tijdens de receptie of zo. Ik heb voor mijn bruidsmeisjes een koffertje samengesteld met bellenblazertje, knutselboekje, stiftjes, kralen en zo. Het koffertje kunnen ze nog gebruiken wanneer ze gaan logeren. Schattig hoor.Griet
Geef eens kunst kado!Originele vrolijke en betaalbare schilderijen, afgestemd op de jongere kunstliefhebbers. Met of zonder naam op het doek, uit voorraad of in opdracht, alles is mogelijk. Dit is niet gedrukt in een fabriek zoals de schilderijtjes in winkels, maar echt handwerk door Kinderkunstenaar Justmarcella, en van ieder schilderij is er maar 1, Unieke kunst voor unieke kinderen dus. Voor een huwelijk zou je kunnen denken aan schilderijtjes met een bruidspaar erop als blijvende herinnering aan jullie en hun dag. Kijk maar eens op www.kinderkamerkunst.mysites.nl PS. Justmarcella heeft al eerder huwelijksschilderijtjes gemaakt, maar dan voor op de deur van de lokatie. Mail me en ik stuur je voorbeeldje van een en ander
wat hebben die kinderen nu aan een schilderij??? en dan nog een van het koppel??? zoiets kan je geven aan de ouders en/of grootouders van het bruidskoppel, maar toch niet aan kinderen .....'t is zoals griet zegt, geef ze iets waar ze evt de dag mee kunnen doorbrengen of een daguitstap met z'n allen naar bellewaerrde/planckendael, ... evt met nog een pannenkoekeneetfestijn achteraf ofzo....Mieke13/05/06