Terug naar overzicht
hallo, ik heb nog keuze uit twee zalen. de ene zaal is met alles op en aan, bij de andere zaal zouden we zelf moeten versieren + traiteur. omdat ik wel zeer graag creatief bezig ben was ik al eens aan het google bv. met ballonnen kan je al heel wat doen, met foto's van jullie zelf bv. uit kindertijd of leuke foto's van jullie samen, met doeken, kleur en licht,... op internet vind je zeer veel en zo kom je automatisch ook op andere leuke ideeën uit. ik hoop dat ik je zo al wat kon helpen? groetjes en geniet van de voorbereidingen!
Hey Valerie, wij zullen daar volgend jaar ook ons feest houden, maar toen we het contract gingen tekenen toonde ze ons een heel aantal foto's van voorbije huwelijken in de zaal... Misschien kan je gewoon nog eens langsgaan om die foto's te bekijken? Veel succes alvast!
http://www.discovideo.be/?portfolio=videoreportage-yann... Kwestie van reeds in de stemming te raken...grtz
Hallo, al eens gekeken op www.flowersandlights.be? Die tafeldecoraties met led lichtjes zijn ècht origineel. En volledig brandveilig want in veel feestzalen mag je niet meer met kaarsjes werken! Ideale manier om een supersfeer te geven aan je feest. En de lichtjes bestaan in verschillende kleurtjes! Veel succes!