TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Filipa
23-7-2011
|
3-6-2011 21:43:49
Hoi Kim, Ik zou het niet weten, maar ik ben ook benieuwd (voor achteraf) :-) Ik zou ook graag mijn jurk in een paspop "tentoonstellen" thuis; waar heb je je paspop gekocht? Hoe ziet deze eruit en hoeveel heb je betaald (zoveel vragen eh)... Groetjes, Filipa
|
|
Jessica
|
3-6-2011 21:46:58
Hey Kim
Even checken bij je droogkuis, zij hebben waarschijnlijk een speciaal tarief voor bruidsjurken en sturen het dan naar een speciaal bedrijf. Heeft mij ongeveer 60 EUR gekost wel. Mijn jurk is weer helemaal proper, zelfs de sleep die echt bijna grijs zag, en aan de pareltjes was helemaal niets. Perfect in orde, alsof het een nieuwe jurk is.
Hopelijk heb je er wat aan.
Groetjes
Jessica
|
|
Kim
21-5-2011
|
3-6-2011 21:51:15
Filipa, ik ben ze gaan halen bij tuincenter Rijmenants in Massenhoven. Tamara (bruidje 20 mei) had haar paspop daar gehaald en vond die wel mooi op haar foto's :) Prijs 82 EUR. Andere optie was www.paspoppen.be geweest (ook ongeveer 80 EUR).
|
|
Filipa
23-7-2011
|
3-6-2011 22:00:06
Ja, die van Tamara vond ik ook zo mooi !!! :-D Ik vroeg mij ook al af waar ze die gekocht had :-) Ik zal kijken of ik daar geraak, is een beetje uit de weg... maar ik vind het alvast suuuuper schoon! Het zal heel mooi staan daar in je hal! xXx
|
|
tamara
20-5-2011
|
3-6-2011 23:09:52
hihi toch fijn te lezen dat ik bruidjes heb kunnen helpen :)
zou mijn kleedje ook dringend moeten laten reinigen en ze dan tentoonstellen.
dus ga deze topic zeker aanvinken om op te volgen.
en Kim al wat bekomen van het feesten ondertussen? wendt het bij jou om te zeggen "mijn man"? bij mij is het nog altijd even wennen, maar is wel een supergevoel.
zit jij eigenlijk op facebook?
groetjes xxx
|
|
Kim
21-5-2011
|
3-6-2011 23:33:28
Tamara, ja ja, we zijn sinds dinsdag thuis van een weekje Turkije en nu in eigen land nog even relaxen voor we weer gaan werken :) Met "mijn man" heb ik daar al meteen in het ziekenhuis gezeten want hij heeft op vakantie zijn pols verstuikt (gelukkig niet gebroken!) maar verder was het een mooi reisje :) En nu verder nagenieten van foto's, herinneringen, .. de video binnenkort. Hier is het ook nog wennen hoor, 'k zeg nog regelmatig "mijn vriend" ;)
Facebook: Kim Van Geyte :)
|
|
tamara
20-5-2011
|
4-6-2011 2:51:02
Hey Kim,
klinkt zalig, echt waar.
voor ons is het nog even wachten op onze honeymoon. we vertrekken pas in september. ben al serieus aant aftellen :)
amai zeg, hebt dat daar voor. chance dat ni gebroken is.
heb je op facebook toegevoegd, kunne we nog contact houden als je wil, want je bent echt een toffe. :)
groetjes
|
|
Kim
21-5-2011
|
4-6-2011 10:13:34
Tamara, wij tellen mee af ;) In oktober gaan we naar Mexico! Dit weekje Turkije was om even weg te zijn na de trouw (mijn ouders waren er zelfs bij) - de honeymoon is pas binnen 4 maanden .. Hebben we nog iets om naar uit te kijken :) Naar waar gaan jullie?
Heb je toegevoegd!
|
|
Bruidje
28-4-2012
|
4-6-2011 10:43:11
Mijn zus is vorige zomer getrouwd & zij heeft dit gewoon laten doen bij de droogkuis hoor. Volgens mij moet je zeker niet ergens naar een speciale winkel ofzo. Mss eens bellen naar de winkel waar je je jurk hebt gekocht, mss hebben zij tips?
P.S. Ik ben afgelopen november naar Mexico geweest en was mijn beste vakantie ooit!!!! Keigoede hotels met 24u/24 all inclusive, supermooie stranden met parelwit zand en palmbomen & zo'n lieve mensen!!! Ik heb een reisagente dus ik heb al wat gezien! :-) Dat wordt echt genieten! Naar welk hotel gaan jullie? -X-
|
|
tamara
20-5-2011
|
4-6-2011 12:06:22
Ah tof, kunnen jullie idd mee aftellen met ons.
Wij vertrekken in september naar de Malediven. Gewoon een prachtige omgeving om te genieten van elkaar :)
Zal ons goed doen, na een hectisch jaar.
Heb het gezien, wou iets op je foto's zetten maar er kwam op dat ik toegang heb om te reageren. mss even fout van facebook, zal het later nog wel is proberen!
groetjes
|
|
Bruidje
28-4-2012
|
4-6-2011 13:25:00
P.S. Ik las ergens anders op het forum dat je bij Professionails werkt. Heel toevallig, wij boeken de reizen voor fam. Parein en co. :-) -X-
|
|
Kim
21-5-2011
|
4-6-2011 18:13:05
Bruidje, serieus? Onze big chief, haha :) Heb geen idee waar ze tegenwoordig de reizen boeken eigenlijk, Ria regelt dat allemaal. We gaan naar het hotel El Dorado Royale (Riviera Maya). http://www.eldoradosparesorts.com/hotels/el_dorado_roya... Als je daar toevallig nog iets over weet mag je 't altijd vertellen, haha :)
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|