Nu Online
Momenteel zijn er 761 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

stadhuis Leuven

8-5-2006 11:15:16
Hoi iedereeen,

Is er nog iemand die voor de wet trouwt in het stadhuis van Leuven?
Hoe doen jullie dit met het vervoer? Worden jullie ergens afgezet of mogen de wagens op de grote markt komen?

Groetjes,
Natalie

Natalie
26-5-2007
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 2251

Ineke
10-6-2006
 Meld misbruik8-5-2006 12:50:23

Hey Natalie,

Wij trouwen ook in Leuven. Tegen ons is gezegd dat je een kwartiertje vooraf mag komen aanrijden en de wagens op de parking achter het stadhuis mag plaatsen. Na de plechtigheid rijden ze de wagens dan voor de trappen en stap je rustig in.

Ineke

liesbeth
25-8-2006
 Meld misbruik8-5-2006 12:52:11

hey Natalie,

De wagens moeten een vastgelegde route volgen en mogen dan naast het stadhuis parkeren. Wij hebben een brochure 'trouwen in Leuven' meegekregen op de burgerlijke stand toen we onze datum hebben vastgelegd. In die brochure staat de route helemaal uitgelegd. Je kan misschien even langsgaan, dan geven ze je wel een mee! Succes ermee!

Groetjes, Lies

Heidi
9-9-2006
 Meld misbruik8-5-2006 15:57:54

Wij trouwen in september in Leuven.

Er is inderdaad een vastgelegde route. De wagens mogen eerst het bruidspaar vlak voor het stadhuis afzetten en daarna verder rijden naar de parking aan de Naamsestraat.

Wij hebben echter bij het vastleggen van onze trouw geen brochure met de juiste route gekregen. Misschien een vergetelheid want wij hadden blijkbaar een stagiair of iemand die pas begonnen was.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...