Terug naar overzicht
Ik volg een beetje mee... Aangezien we dezelfde ceremoniemeester zullen nemen! Dus als je wil, hou me een beetje op de hoogte van je gesprek! Grtjs Sara
Hey Sara, We zijn vanavond op gesprek geweest. Was hij nog vrij op jullie dag? Het is een hele toffe man met veel humor. Allé geen stijf gesprek of zo... We hebben er thuis nog even over gebabbeld en we gaan hem nemen hoor. Hij vraagt eigenlijk heel de tijd vanalles ivm de trouw: dagplanning, ringen, bloemen, vervoer, ...
ej van welke streek is die ceremoniemeester? valt het mee van prijs? x
@ Claudia: Ja oorspronkelijk was hij niet meer vrij, maar hij heeft ons vanavond nog opgebeld. Blijkbaar was er een koppel dat het afgebeld omdat dat bruidje haar vader was overleden... Had er echt mee te doen... En daarom was hij dus terug beschikbaar! Dus een beetje een geluk bij een ongeluk dan. Voor mij althans Moeten nog een datum afspreken, maar ik ben al overtuigd hoor Grtjs Sara
@ Dorien: Pierre Loncin van Berchem (Antwerpen)
Hey Sara, Inderdaad een geluk bij een ongeluk...Wij konden al heel snel op gesprek. Ik had bij het vertrek in ieder geval een heel goed gevoel dus dat zal wel lukken! Groetjes, Claudia
Wij zijn vandaag op gesprek geweest en ook hier een heel goed gevoel.Speciale man, met goed gevoel voor humor Grtjs Sara