Nu Online
Momenteel zijn er 300 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Kennismakeingsgesprek ceremoniemeester

3-6-2011 23:19:35
Hallo allemaal,

In het vorige topic heb ik gezegd dat we aan het twijfelen waren over een ceremoniemeester. We hebben besloten om er toch eentje te nemen en we hebben morgenavond een afspraak. Wat zijn zo de dingen die besproken worden of wat moet er gevraagd of gemeld worden? Zaken die ik zeker niet mag vergeten?

Groetjes, Claudia

Claudia
12-8-2011
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 463

Sara
20-8-2011
 Meld misbruik4-6-2011 22:42:49

Ik volg een beetje mee... Aangezien we dezelfde ceremoniemeester zullen nemen! Dus als je wil, hou me een beetje op de hoogte van je gesprek!

Grtjs

Sara

Claudia
12-8-2011
 Meld misbruik4-6-2011 23:19:42

Hey Sara,

We zijn vanavond op gesprek geweest. Was hij nog vrij op jullie dag? Het is een hele toffe man met veel humor. Allé geen stijf gesprek of zo... We hebben er thuis nog even over gebabbeld en we gaan hem nemen hoor. Hij vraagt eigenlijk heel de tijd vanalles ivm de trouw: dagplanning, ringen, bloemen, vervoer, ...

dorien
5-5-2012
 Meld misbruik4-6-2011 23:25:06

ej van welke streek is die ceremoniemeester? valt het mee van prijs? x

Sara
20-8-2011
 Meld misbruik4-6-2011 23:53:45

@ Claudia: Ja oorspronkelijk was hij niet meer vrij, maar hij heeft ons vanavond nog opgebeld. Blijkbaar was er een koppel dat het afgebeld omdat dat bruidje haar vader was overleden... Had er echt mee te doen... En daarom was hij dus terug beschikbaar!

Dus een beetje een geluk bij een ongeluk dan. Voor mij althans

Moeten nog een datum afspreken, maar ik ben al overtuigd hoor

Grtjs

Sara

Sara
20-8-2011
 Meld misbruik4-6-2011 23:54:54

@ Dorien: Pierre Loncin van Berchem (Antwerpen)

Claudia
12-8-2011
 Meld misbruik5-6-2011 8:48:07

Hey Sara,

Inderdaad een geluk bij een ongeluk...
Wij konden al heel snel op gesprek. Ik had bij het vertrek in ieder geval een heel goed gevoel dus dat zal wel lukken!

Groetjes, Claudia

Sara
20-8-2011
 Meld misbruik7-6-2011 0:32:51

Wij zijn vandaag op gesprek geweest en ook hier een heel goed gevoel.
Speciale man, met goed gevoel voor humor

Grtjs

Sara

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...