Terug naar overzicht
Waarom boek je dan geen stripper? in een zaaltje van een café of thuis, voor 200 euro heb je dat zeker al!En het erotisch restaurant, casa erotica in schepdaal (man en vrouwen)
wel wat verder maar wij zijn erotisch gaan dineren in Rotterdam, super tof je kan een mannelijke "playboy" aan de tafel reserveren die de hele avond jullie persoonlijke bediende is en de hoofdpersoon word ook nog "in het zonnetje" gezet met diverse acts... Zeker de moeite http://www.erotischdineren.nl/
ik zou je toch graag willen waarschuwen: zorg ervoor dat je zeker bent dat je vriendin (de bruid) het ook ziet zitten. Genoeg manieren om eens te polsen Ik ken namelijk heel wat verhalen van vrijgezellenfeestjes met strippers (zowel mannelijke als vrouwelijke) waar de vrijgezel (bruid of bruidegom) dit absoluut niet leuk vond!! Het zou een beetje weggegooid geld zijn, moest ze absoluut niet binnen willen gaan hè.
Ik weet niet of de Chippendales nog optreden binnenkort... Maar dat is ook een typisch vrijgezellen-uitje! ;-)
Inderdaad mee oppassen :) dat zowel bruid en bruidegom dat zien zitten want wij wilden dat absoluut niet! Wij zijn nogal jaloers enja je snapt het wel ;)
Hey allemaal, Bedankt voor de reacties.Maar het was dus voor gisteren... Dus casa erotica boeken was beetje laat, alsook een stripper, en we zijn niet thuis geweest, dus kon hem dan moeilijk int stad laten strippen he :)En aangezien ik maar vanaf vrijdag gevraagd ben om nog iets ineen te steken... Ik ben heel zeker dat de bruid daar wel eens naartoe wil, ze heeft het gisteren zelfs nog gezegd, maar helaas heb ik dus niets meer gevonden.
Snap ook echt het nut niet van een stripper. Heb de indruk dat veel mensen een vrijgezellenavond zien als "mijn laatste kans om in een lekkere vent te knijpen" Vind het persoonlijk een beetje respectloos..
Dat is gewoon voor de leute he, de mannen zijn ook naar een stripclub geweest dus ja :) maar hebben het braaf gehouden ze. Zijn tegen 's avonds iets gaan eten, dan heb ik haar snoepjes laten verkopen int stad. En met dat geld hebben we dan wat terrasjes gedaan en zijn we uit geweest.