Nu Online
Momenteel zijn er 631 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

diner voor avondgasten

4-6-2011 6:19:38
Hallo iedereen,

Graag had ik hier jullie reactie vernomen , heeft er iemand van jullie reeds op een diner KOUDE soep gekregen en wat
vinden of vonden jullie hiervan? (Het zou gaan om een geglaceerde consommé )
Het huwelijk gaat door in augustus en er is dus een soep voorzien , vis en een vleesgerecht , daarna het dessertenbuffet .
Volgens mij is dat helemaal niet feestelijk, ik veronderstel toch dat de meeste mensen hun soep graag warm eten of ben ik
daarin zo verkeerd?

Bedankt op voorhand

maria

Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 640

sarah
17-12-2011
 Meld misbruik4-6-2011 8:12:24

Ik heb op een huwelijk al koude soep gekregen hoor. Wel als aperitiefhapje.
Als het warm weer is , is zo een koude soep heerlijk verfrissend, dus ik vind het wel eens een leuke variatie.Mar ik denk wel dat oudere gasten het misschien daar iets moeilijker mee gaan hebben.

frida
6-2-2010
 Meld misbruik4-6-2011 10:24:39

Hey, Ik zelf vind dat lekker maar denk de meeste mensen niet!!

Isabelle
15-10-2011
 Meld misbruik4-6-2011 10:27:20

Ik vind het zeker feestelijk en gepast in de zomer. Maar als jij het niet lust, doe je het niet he.

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik4-6-2011 13:18:19

Voor mij moet soep warm zijn, hoe warmer hoe beter! Ook al is het dan in de zomer...
Is dit om op je eigen trouwfeest te schenken? Of ben je een mama? Of? (ik zie niet het icoontje van bruidje, daarom vraag ik het). Als je een bruidje bent: serveer toch dingen die je zelf supergraag lust: het gaat om jullie feest! Als je géén bruidje bent: sorry, maar... bemoei je niet... *bloos*

Joy
18-6-2011
 Meld misbruik4-6-2011 14:17:17

Koude soep is lekker en dient ook om koud geserveerd te worden.
Ze gaan daar heus geen tomatensoep met balletjes koud serveren, hoor.
De mensen van de catering weten heus wel wat ze doen en anders vraag je of je eens een proevertje kunt krijgen omdat je niet geheel overtuigd bent.

Fredie
26-6-2010
 Meld misbruik5-6-2011 16:42:34

Een gazpacho dus ? Ik lust niet zo graag de originele (Andalousische) omdat die met tomaten en groenten is maar de gazpacho met fruit is héérlijk bij warm weer. Maar je hebt bvb. ook gekoelde Vichyroom en dat is ook heel erg lekker.

maria

Meld misbruik5-6-2011 22:17:50

@veronique : ik ben niet de bruid, maar wel de mama die het grapje mag betalen, dus denk ik dat ik ergens wel het recht heb om mij te "moeien" en me de vraag mag stellen hoe het zit met de soep zonder te blozen.

@fredie : het is dus een koude consommé, niet de gebruikelijke cazpacho, daar zou ik precies minder problemen mee hebben mijn vrees was enkel een beetje dat de oudere mensen inderdaad liever een warme soep hebben , dus we zullen het nog is bespreken vooraleer het definitief vast te leggen denk ik

bedankt alvast voor de reacties

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...