Nu Online
Momenteel zijn er 755 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

huwelijksreis

4-6-2011 8:38:35
Heey bruidjes,

We zijn toegekomen aan een super leuk deel van de planning namelijk de huwelijksreis:)!!
We willen heel graag naar Aruba gaan, ik heb al veel gelezen dat het er in Juli mooi weer en niet veel regen ( maar 6 dagen per maand ) ! Is er al iemand naar daar op vakantie geweest?? nog andere tips voor een mooie exotische bestemming in Juli waar het mooi weer is??

Alvast hartelijk dank.

Groetjes van een super gelukkige bruidje in spe:)
xxx

Maya
7-7-2012
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 766

A.
23-7-2011
 Meld misbruik4-6-2011 9:27:40

Mijn baas is daar al eens naar vakantie geweest (heb de reis moeten zoeken/boeken). Hij en zijn gezin vond het een leuke vakantie, ook in Juli trouwens. Heb foto's gezien en vond het zeer mooi enkel juli is een top maand qua prijs. Nu, ik moest het zelf niet betalen toen maar toch viel ik achterover van de prijs. Als ik me niet vergis is het ook redelijk lang vliegen.. dacht iets van een 8 of zels 9 uren. (wil jullie huwelijksreis pret niet bederven zalle!!)

Maya
7-7-2012
 Meld misbruik4-6-2011 9:50:40

Hey!

Alvast bedankt voor je reactie! De prijs is inderdaad wat hoog maar je trouwt maar 1 maal he:) 9 uren vliegen is lang maar nog wel okay! Heb ook al 12 uur gevlogen dus ja...
Ik ben enkel wat bezorgt over het weer! Weet je nog welk hotel ze hebben genomen??
Groetjes

Bruidje
28-4-2012
 Meld misbruik4-6-2011 10:36:10

Hey Maya!
Aruba is echt superleuk!!!! Ik ben een reisagente en ben vorig jaar in juni daar geweest om heel wat hotels te bezoeken dus ik kan je zeker helpen!
Qua weer zit je daar prima aangezien Aruba onder de orkaangordel ligt. Je hebt er supermooie stranden met palmbomen, kunt gemakkelijk een autootje huren om eens iets te zien en je hebt er hele mooie hotels (en goede restaurants!!!!) !
Ik vond het echt een aanrader!! Qua prijs valt het echt wel mee hoor, een stuk goedkoper dan bijv. de Malediven of de Seychellen (waar dan helemaal echt niets te zien is)...
Mss ook een ideetje : Aruba wordt heel vaak gecombineerd met Curacao.
Qua prijs gaat je vakantie niet duurder worden en dan heb je er ineens 2 gedaan?
Succes! Bij vragen of als je foto's wilt ofzo, mag je me altijd een privéberichtje sturen! -X-

Annelies
7-8-2010
 Meld misbruik6-6-2011 11:32:16

Hallo,

Wij zijn naar Mauritius geweest (hotel Beau Rivage). Echt een aanrader, magnifiek! Wij zijn in augustus daargeweest en het weer was perfect! Eén buitje gehad, maar na 5 minuten was dit door en onmiddellijk terug prachtig weer. Ook het land op zich heeft heel veel te bieden. Noord en Zuid zijn totaal verschillend en ook heel leuke uitstappen: trip met speedboot, zwemmen met dolfijnen, golfen, ... noem maar op.

Groetjes
Annelies

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums