Terug naar overzicht
Hey Annalisa, ik ben eerste ontwerpjes in elkaar aan het prutsen, maar ook dat verloopt niet zo vlot. Wat wil je precies gaan maken? Op de website van Martha Steward vind je wel enkele leuke dingen stap voor stap uitgelegd. Het is wel in het Engels... Groetjes en veel knutselplezier!
ik heb het via vistaprint.be gedaan en ben super content!!!! Je kan het personaliseren zoveel je wil... en de prijs ligt véél lager dan van de drukker, en het is origineler... je moet daar klikken op persoonlijk en familie en dan zie je daar huwelijk staan, en dan kan je beginnen kiezen :) veel plezier!!groetjes
ej liesbeth, bij deze even een 'dankuwel' voor de leuke site ... hier staan hele leuke ideeën op de site dat je gaf bedankt
das héél graag gedaan! veel plezier bij het maken van de kaartjes! ik heb mijn menukaarten gisteren gemaakt in dezelfde stijl als mijn uitnodigingen, en ga mijn bedankingskaartjes ook zelf maken... tis echt leuk, ik ben totaal niet creatief maar dit doe ik wel eens graag :) groetjes
heel moeilijk om zo uit te leggen hoe kan ik er van een foto op de site zetten kan kunnen jullie een mening geven
Wij hebben onze uitnodigingen ook bij vistaprint besteld en ze waren heel mooi en een pluspunt, helemaal niet duur!Succes met je zoektocht!
Hallo, De bruidjes die hier hun uitnodiging laten drukken hebben via vistaprint, zouden jullie zo lief willen zijn om het door te sturen naar mijn mail zodat ik eens ideetjes kan opdoen? Dankuwel!! hilde_schelles@hotmail.com
Hallo, Wij hebben onze uitnodigingen gemaakt via poobies.be Ze vallen heel goed mee! We hebben er zelfs een foto van onszelf in verwerkt. Groetjes