TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Sarah
16-7-2011
|
4-6-2011 10:53:22
Mijn jurk is van demetrios :). ik weet niet goed wat de richtprijzen zijn, maar de mijn heeft toch een 1400 euro gekost. Ik denk dat er al wel eens een topic over was hoor, je moet maar eens zoeken :) groetjes
|
|
A.
23-7-2011
|
4-6-2011 11:00:39
Heel mooi!! Maar staar je niet blind op jurken uit 'de boekskes' of van op internet. Zo kan je niet teleurgesteld worden!! Want hou er rekening mee dat wanneer je een jurk past dat je dan pas ziet of deze je staat of niet.. Ik wou heel graag een strapless jurk.. maar aangezien ik nogal brede schouders heb stond dit me totaal niet. dus heb ik uiteindelijk een jurk gekozen met bandjes gekozen (rond de nek) en dat was hem.. mits een aantal aanpassingen want wou geen standaard jurk!!
|
|
ellen
14-4-2012
|
4-6-2011 11:26:12
Hey, Ikzelf vind deze jurken ook heel mooi (zelf ben ik een appel, dus not done...) maar ik weet dat deze jurk (in de link hieronder 2270 euro kost en is van de zelfde collectie) dus ik vermoed dat het een tamelijk dure collectie zal zijn... Alvast heel veel succes met je zoektocht... Groetjes Ellen http://www.demetriosbride.com/intl/index.php?page=colle...
|
|
Stephanie
6-7-2013
|
4-6-2011 13:57:05
Dank je voor de reacties! Ja ik heb het ook gemerkt, want op de website vond ik ze eerst niet mooi tot ik ze in een tijdschrift zag staan, dan werd ik er plots verliefd op! Ik ga binnenkort eens naar het Bruidsparadijs in Merksem om mijn licht op te steken en naar Pierre Yves in Aalst (is een verdeler van Demetrios) Ik weet wel dat ik mijn jurk in die stijl wil, die van Ellen lijkt er heel goed op en heb ik ook nog naar gekeken. Grtjs
|
|
Sarah
16-7-2011
|
4-6-2011 17:16:33
ik ben op mijn kleed verliefd geworden in de boekskes en had het met een klein hartje gepast... maar het plaatje klopte gewoon :)
|
|
Isabel
3-9-2011
|
4-6-2011 21:45:04
Ik heb ook een kleed van demetrios en deze kost 1.800€. Ik denk dat deze waar jij je oog op laten vallen bent toch nog duurder gaat zijn.
|
|
liesbeth
6-8-2011
|
5-6-2011 13:06:20
hôpelijk gaat het wat meevallen voor jou bij Pierre-Yves in Aalst, want de service trekt er op niet veel hoor... K hoop dat je snel vindt wat je zoekt... veel plezier! groetjes
|
|
Stephanie
6-7-2013
|
5-6-2011 13:10:31
Ik moet zeggen dat die man niet echt vriendelijk was! Momenteel zaten ze zonder internet doordat Telenet in de straat aan het werken was, dus kon hij ten vroegste maandag iets laten weten. Geen enkel probleem vond ik dat omdat het toch niet op een dagje steekt nu! Maar ik heb het wel meerdere keren moeten zeggen om welke jurk het ging! Als ik het niet gezegd had waar ze exact op de website staat, had hij ook niet gevraagd denk ik!
|
|
liesbeth
6-8-2011
|
5-6-2011 14:05:23
ze kunnen er zeer opdringerig zijn, pushen om direct te beslissen, ... k was er echt niet over te spreken, maar wie weet valt het voor jou wel mee hé... alleszins veel pasplezier!! Das echt een speciaal gevoel hoor, als je je perfecte jurk gevonden hebt... en maar wenen :) groetjes
|
|
Stefanie
25-5-2012
|
5-6-2011 16:29:31
Ook ik heb geen goede ervaringen met Pierre Yves, heel opdringerige verkoopsters en absoluut onvriendelijk! En eigenlijk in vergelijking met andere winkels vrij duur.
Hopelijk valt het voor jou wel mee.
|
|
kim
6-8-2011
|
|
|
Mariska
20-4-2012
|
13-7-2011 21:49:01
Ik vind de jurken van Demetrios ook super leuk. Ik zag toevallig op het internet dat jou jurk in Belgie 1640 kost. veel succes,
|
|
Stephanie
6-7-2013
|
14-7-2011 12:07:43
Hey Mariska, Dank je ! Waar heb je dat gevonden?
Toevallig nog de website in bezit?
Groetjes
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|