Terug naar overzicht
hey stephanie, ik had elsa coloured shoes. ze hebben heel de dag perfect gezeten, het zijn bij mij heel gemakkelijke schoenen om te dragen aan een wel betaalbare prijs. veel succes ermee! groetjes
ik ben er ook naar op zoek. Heb een verkooppuntenlijst aangevraagd op de site, maar nog altijd niets gekregen. Waar hebben jullie ze gekocht? xxx
heb mijn schoene gekocht bij honeymoonshop in rotterdam, daar kwam ook mijn kleedje vandaan. had ook verkooppuntenlijst aangevraagd, maar duurde ook heel lang en heb het dan nog is aangevraagd en dan kreeg ik het direct. mss moet je het nog is proberen. grts
Esther,Ik heb hier een overzicht liggen met de winkels waar je ze kan kopen.Als je je e-mail geeft, zal ik het doormailen.
Dank je voor de reacties! Ik heb al gezocht naar schoenen & Elsa coloured shoes, zijn eigenlijk de enige waar ik echt mijn zin kan vinden... het is ook niet gemakkelijk om echt witte schoenen te vinden, crème kleurige kom ik overal tegen! Joy, kan je die naar mij ook even mailstephanie_raaymakers@hotmail.com Dankje!
Oh Joy, zou je die lijst naar mij ook willen doormailen? Zou super zijn want heb al veel mooie schoenen gezien op hun site :-) Dank uuuuu! Emailadres is driemwedding@hotmail.com
Ik heb er ook gekocht en laten kleuren in de kleur van mijn kleed...Wss zijn ze er volgende week... Ik heb ze gekocht bij La Tiara in Antwerpen. Grtjs Sara
Hey Joy, dat zou enorm tof zijn! esthermillen40@hotmail.com! xxx