Terug naar overzicht
Hoi Katelijne, Stapt je dochtertje al aan de hand? Anders kunnen de andere bruidskindjes haar een handje geven... Een bolderkar is anders ook wel heel leuk. Als je ergens zo'n houten op de kop kan tikken en deze in het wit schilderen (of andere kleur die bij jullie past) zou wel mooi zijn. Veel succes! Cindy
ik zou inderdaad ook gaan voor een bolderkar, hier net hetzelfde van plan. Als ze tegen dan nog niet kan stappen, een bolderkar met veren in of hartjes... en dan met strikjes en bloemetjes ...
wij zitten met hetzelfde probleem. ik had ook zo'n bolderkar in gedachten maar bij het schilderen had ik nog niet stilgestaan. wij hebben toch voor het zekere 2 andere bruidskindjes voorzien, en de bolderkar erbij.
Zo'n loopwagentje als dit is wel leuk (van Janbibejan): Dan kan je in het loopwagentje nog een knuffel of enkele speelgoedjes leggen, zodat ze zich tijdens de viering rustig kan bezig houden!
Hallo iedereen, dankjewel voor de leuke reacties. Enige vraag, wie trekt dan de bolderkar? Want wij zelf en de ouders kunnen dat toch moeilijk doen? En we hebben inderdaad al 2 bruidskindjes, maar eentje van 3jaar en eentje van 2 jaar. Het loopwagentje is ook heel leuk, hebben zelf een prachtig loopwiegje, maar jammer genoeg kan ze het enkel voortduwen al kruipend, dus wie weet lukt haar dat nog;)
Wij hebben net hetzelfde probleem. We trouwen binnen 2 weken, en onze dochter kan nu nog net niet stappen... vrees dat dit binnen 2 weken ook nog niet het geval zal zijn (en moest het zo zijn, zou het nog hééééél erg moeizaam gaan natuurlijk)... Wij houden niet van een bolderkar, maar denken eventueel om haar aan haar loopwagentje te laten voorlopen. Van fisherprice weliswaar (en vrij kleurrijk) :-S We lopen beiden met onze papa aan de hand naar binnen, dus tussen ons in laten stappen is ook geen optie... In het teruglopen wel natuurlijk, dan houden we ze wellicht op onze arm! We kunnen het wel nog veranderen, maar dat zullen onze papa's niet echt appreciëren... het komt dichterbij en ik ben toch nog niet 100 procent overtuigd van onze 'oplossing'... Iemand ideetjes? Merci !
ze wordt trouwens exact 1 jaar op ons huwelijk... :) ze heeft het kunnen mikken !
Bij ons is ze vorige week ( 5 juni) 1 jaar geworden en we trouwen 2 juli. Jammer dat ze bij jullie ook nog niet zal kunnen lopen... Wij gaan alvast deze week eens proberen met de bolderkar, eens kijken of de 2 bruidsjongens sterk genoeg zijn om ons dochtertje voort te trekken. Zo niet, zal mijn man haar op haar arm dragen bij het binnenkomen. Iemand trouwens nog ideetjes voor de ringen te brengen? en de bedankingen voor ouders/getuigen/bruidskindjes/...?