Terug naar overzicht
Ik zou dit ook graag doen! Maar wanneer dit best gebeurd weet ik ook niet. Ik volg dus ook dit topic
hey joy, heb dat ook gedaan. had mijn bruidsboeketje in het goedkoper laten namaken, omdat ik het mijne wel heb laten drogen. ik heb het weggegooit na het eten en voor de openingsdans iedereen vond het super tof en de dansvloer stond vol. dus zeker een goed idee denk ik. groetjes
Hey, Ik heb dit tijdens het dansfeest gedaan. Heb een klein boeketje laten maken om weg te gooien. Mijn boeket was niet zo geschikt om mee te gooien :-) klein detail: mijn nicht heeft het gevangen en ze trouwt nu in september. Dus misschien is er toch iets van waar :-) Wie vangt is de volgende om te trouwen :-) groetjes sofie
Bij mijn vriendin was het net voor het dessertenbuffet. Zo kon het hoofdgerecht nog 'zakken'. Daar is meestal toch langere pauze voorzien. Zij had ook een mini-versie van haar boeket laten maken (dacht zelfs dat het het boeketje van het bruidsmeisje was). Heb ook al geweten dat men met een snoepboeket gooit. Tijdens het dansfeest, zoals Sofie zegt, kan ook, maar dan moet je wel weer even het dansfeest stilleggen en nadien opnieuw op gang trekken... Lijkt me niet zo praktisch...
ik wou dit ook doen, maar dan met een snoepjesbruidsboeket... en wou dit juist voor openingsdans doen,... maar zijn dit totaal vergeten... hihi dus mss toch best je dj verwittigen dat hij je eraan kan helpen herrinerne...
Wij gaan dit ook doen, voor de openingsdans... Ik gooi mijn bruidsboeket, mijn ventje "schiet" mijn kousenband... Dus voor elk wat wils ;-)
Ik heb de laatste trouw dat ik deed het bruidsboeketje gevangen en lang thuis gehouden en zie ik ga trouwen, echt leuk dus! Dit was na de openingsdans... Bij mijn nicht haar trouw was er na de openings- en vermenigvuldigingsdans ook het weggooien van het boeketje, een leuk initiatief voor de vrouwen! En voor de mannen veilden ze dan mn nicht haar kouseband! :-) Iedere man kon bieden en wie het hoogste geboden had mocht haar kouseband afhalen met zijn mond. Hilariteit alom...
Ik heb dit ook gedaan tijdens het avondfeest op het nummer "All the single ladies - Beyonce"
waar kan je zo'n snoepjesbruidsboeket vinden?