Terug naar overzicht
Hallo Sarah, Tijdens de zoektocht naar bruidsschoenen heb ik ook op die website verlekkerd staan te kijken :) Dus ik ben eerlijk gezegd wel benieuwd naar je creatie en ontvang graag een fotootje; faesarah @ gmail.com (zonder spaties.. ) Hopelijk heb je ze snel in huis! xxx
hey sarah, idem hier vind ook niet wat ik wil. als je wilt graag een fotootje doorsturen naar isabelle.francois@gmail.com thanks!
Oh super! Als ultieme schoenenfreak zullen mijn 'schoeneisen' ook nogal hoog liggen (net zoals de hakken ), dus als je wil, ook héél graag naar mijn een fotootje: driemwedding@hotmail.com Groetjes en geniet ervan :-)
Amai, das écht wel ne zalige site!! heel hard bedankt om dit te delen!
Hoi, Ik trouw ook in de winter en ben zelf nog op zoek naar schoenen. Het is inderdaad moeilijk, moeilijker dan een trouwkleed vinden :)Dus ik ben ook geïnteresseerd in je foto van de schoenen: ldelvael@gmail.com Groetjes,Liza
hey sarah, wil je ze mij ook mailen plse ? Want die tekeningen op de site zijn toch nog anders dan een echte foto. Ik heb paar weken geleden al ontwerpje gemaakt maar hoor graag eens van iemand die ze al heeft of ze goed zitten ? Mariska uit Nederland had ze week of 2 geleden geleverd gekregen maar no news van haar. En heb je ze in Australië of Nederland besteld ? Want ik zag wel een serieus prijsverschil tussen beide voor hetzelfde ontwerp, ik heb op beide namelijk zelfde schoentje ontworpen. wijtrouwenoptienseptember@ yahoo.com (zonder die spatie natuurlijk maar heb geen zin in teveel spam) groetjes brenda
Hallo Brenda, ik heb ze via Australië besteld, niet via Nederland. Natuurlijk loop ik nu wel het risico dat ik nog invoerrechten dien te betalen. Maar kan evengoed door de mazen van het net glippen. De Nederlandse site is al met inbegrip van BTW, invoerrechten etc.Hoe ze zitten nog geen idee, hoop een update te kunnen geven in de loop van deze weekGroetjes, Sarah