Nu Online
Momenteel zijn er 478 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

schoenen zijn onderweg!

4-6-2011 20:30:46
Hallo Iedereen,
zoals sommigen weten ben ik al enige tijd op zoek naar het ideal paar schoenen.
Wegens dat ik de winter trouw, waren er toch wel wat bijkomende eisen. Ren volledig gesloten schoen; hoge hakken. Plus het dorp waar ik ga trouwen ligt vol met kinderkopjes.Ik had al enkele zaken gedaan - Tsjari; van loock; mijn bruidswinkel en vond totaal niet mijn gading. Tot ik de website shoes of prey tegenkwam... Daar kan je schoen helemaal samenstellen naar je zin.
Heb eerst stalen in zijde laten overkomen om de juste kleur eens te kunnen zien van het ivoor... Wat bleek perfecte match!
Veel design sessies en wat ge email verder met de zaakvoerders toch een beslissing genomen - een sleehak in ivoor met een twist op de achterkant.
Vandaag al een foto ontvangen, want ze zijn af en ze zijn prachtig! Kan niet wachten om ze te passen.
Voor diegene die interesse hebben wil altijd wel een foto ke sturen

Enfin ben super content en wil het tegen iedereen zeggen,maar dat gaat dan weer niet. Dus hierbij I Love my shoes!!!!

sarah
17-12-2011
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 752

Sarah
8-8-2011
 Meld misbruik4-6-2011 20:42:33

Hallo Sarah,

Tijdens de zoektocht naar bruidsschoenen heb ik ook op die website verlekkerd staan te kijken :)

Dus ik ben eerlijk gezegd wel benieuwd naar je creatie en ontvang graag een fotootje;
faesarah @ gmail.com (zonder spaties.. )

Hopelijk heb je ze snel in huis!

xxx

Isabelle
15-10-2011
 Meld misbruik4-6-2011 22:37:32

hey sarah,

idem hier vind ook niet wat ik wil. als je wilt graag een fotootje doorsturen naar isabelle.francois@gmail.com

thanks!

Emily
26-5-2012
 Meld misbruik5-6-2011 9:27:07

Oh super! Als ultieme schoenenfreak zullen mijn 'schoeneisen' ook nogal hoog liggen (net zoals de hakken ), dus als je wil, ook héél graag naar mijn een fotootje:

driemwedding@hotmail.com

Groetjes en geniet ervan :-)

Emily
26-5-2012
 Meld misbruik5-6-2011 9:34:52

Amai, das écht wel ne zalige site!! heel hard bedankt om dit te delen!

Liza
11-11-2011
 Meld misbruik5-6-2011 16:48:35

Hoi,

Ik trouw ook in de winter en ben zelf nog op zoek naar schoenen. Het is inderdaad moeilijk, moeilijker dan een trouwkleed vinden :)
Dus ik ben ook geïnteresseerd in je foto van de schoenen: ldelvael@gmail.com

Groetjes,
Liza

Brenda
10-9-2011
 Meld misbruik6-6-2011 17:07:14

hey sarah,
wil je ze mij ook mailen plse ? Want die tekeningen op de site zijn toch nog anders dan een echte foto.

Ik heb paar weken geleden al ontwerpje gemaakt maar hoor graag eens van iemand die ze al heeft of ze goed zitten ?
Mariska uit Nederland had ze week of 2 geleden geleverd gekregen maar no news van haar.
En heb je ze in Australië of Nederland besteld ? Want ik zag wel een serieus prijsverschil tussen beide voor hetzelfde ontwerp, ik heb op beide namelijk zelfde schoentje ontworpen.
wijtrouwenoptienseptember@ yahoo.com

(zonder die spatie natuurlijk maar heb geen zin in teveel spam)

groetjes
brenda

sarah
17-12-2011
 Meld misbruik6-6-2011 21:03:31

Hallo Brenda,
ik heb ze via Australië besteld, niet via Nederland. Natuurlijk loop ik nu wel het risico dat ik nog invoerrechten dien te betalen. Maar kan evengoed door de mazen van het net glippen. De Nederlandse site is al met inbegrip van BTW, invoerrechten etc.
Hoe ze zitten nog geen idee, hoop een update te kunnen geven in de loop van deze week
Groetjes,
Sarah

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...