Terug naar overzicht
Hallo Annalisa, hangt van de bruidswinkel af. Ik raad je aan om een bh aan te doen waar de bandjes af kunnen, zodoende kan je toch het effect zien van strappless, halter etc.Indien je lang haar hebt ook een speld of rekkertje, zo kan je ineens zien hoe het is met je haar weg van je schouders veel plezier met het passen , is echt super leuk!
ey ey, toen ik gewoon ging kiezen had ik men doordedaagse lingerie mee.eens kleed gekozen ben ik lingeriewinkels af gaan schuimen voor het juist model. De eerste pas is het de bedoeling dat je de correcte bh bij hebt, en dan kunnen ze daaraan je kleed aanpassen veel plezier met je zoektocht naar je kleed !! groetjes
Toen ik ging passen had ik gewoon mijn alledaagse lingerie aan. Heb de bandjes wat weggemoffeld. Maar mss best één met doorschijnende bandjes of ééntje waar de bandjes vanaf kunnen. Zo zie je toch het totaal beeld hé. Grtjs Sara
Het hangt inderdaad van de bruidswinkel af. Ik had ook mijn alledaagse lingerie aan (bandjes konden er wel af) maar toch hebben ze mij direct een aangepaste bh gegeven en vroegen ze ook mijn schoenmaat en er werd ook nog eens een collier bij gepresenteerd zodat ik meteen min of meer het complete plaatje zag. In de andere winkel hebben ze daar helemaal niets over gezegd. Wat wel belangrijk is dat je bij de eerste pas zeker de juiste bh en schoenen mee hebt. Veel plezier met het passen want is inderdaad superleuk!
als ik m'n keuze gemaakt had, zei de verkoopster om m'n schoenen reeds te hebben en ook je bustierbh, dan kunnen ze je kleed eigenlijk perfect op maat inkorten en zo.
Wij (ik en een vriendin) zijn gisteren ons kleed gaan kiezen. Wij hadden elk onze dagdagelijkse lingerie aan. Ik had eentje waar de bandjes afkonden, wat toch wel een beter zicht gaf. Wij hebben in die winkel uiteindelijk gelijk onze lingerie en schoenen gekocht zodat we beiden ons totaalpakket nu hebben en naar niets meer op zoek moeten
Idd, een bh waar de bandjes van af kunnen of een strapless-bh geeft het mooiste resultaat. Ik had ook al witte schoenen in mijn kast staan, dus vond dat ook wel handig om die aan te doen. Op de 1e pas moet je dan je 'echte' lingerie aandoen en zorgen dat je de juiste schoenen meehebt, zodat ze je kleed kunnen afspelden op de juiste hakhoogte.
Bij mij hebben ze me bij elk kleed ook aangepaste lingerie aangedaan --> Wat ik als leuk heb ervaren aangezien je dan dadelijk het juiste plaatje ziet + ook kreeg ik schoenen van hun aan.